۶ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 5563
کد خبر: 85520176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفتمین جلسه کمیته سیاسی و کنسولی اربعین حسینی برگزار شد

تهران-ایرنا-هفتمین جلسه کمیته سیاسی و کنسولی اربعین حسینی با حضور معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت خارجه برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، هفتمین جلسه کمیته سیاسی – کنسولی اربعین حسینی، به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام گرفته و ارزیابی امکانات فنی و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به زوار حسینی (ع) برگزار شد.

بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین حسینی تسهیل تردد زوار در مرزها را یکی از مهمترین وظایف ستاد عنوان کرد. بر لزوم احترام به قوانین جمهوری اسلامی ایران و همینطور جمهوری عراق، به عنوان کشور میزبان مراسم اربعین بر ضرورت تامین تجهیزات لازم در نقاط مرزی و نقاط کنسولی تأکید شد.

در این جلسه کارگروه های مختلف، گزارشات خود را در رابطه با آخرین پیگیری انجام شده در باره برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات کنسولی ارائه کردند.

پیش تر در ششمین جلسه کمیته سیاسی - کنسولی اربعین حسینی در روز ۲۰ خرداد به منظور ارزیابی آخرین اقدامات و تسریع در پیشبرد برنامه‌های پیش بینی شده جهت خدمت به زوار اربعین در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در جلسه پیشین معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و مسئول کمیته سیاسی - کنسولی اربعین نتایج گفت وگوهای هیأت‌های ایران و عراق در باره اربعین در ماه جاری را حاکی از هماهنگی و هم افزایی برشمرد.

همچنین کارگروه های مختلف، گزارش های خود را در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده در باره برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات کنسولی ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha