شهید رئیسی ثابت کرد که راه پیشرفت کشور تکیه بر توان داخلی است

زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در دولت شهید رئیسی این مساله مهم اثبات شد که راه پیشرفت کشور از آمریکا و غرب نمی‌گذرد بلکه تکیه بر توان داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز چهارشنبه در جمع پاسداران سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز راهبرد دشمن در مواجهه با ما القای ناامیدی و پایین آوردن میزان مشارکت است و راهبرد نظام اسلامی برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری در فضایی آرام است.

وی افزود: ایجاد بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه مهمی است که بر عهده همه ما گذاشته شده؛ امروز در تعاملات بین المللی، رفع مشکلات داخلی، اقتدار ملی و سایر موضوعات میزان مشارکت نقشی تعیین کننده دارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با وجود تلاش دشمنان برای القای این مساله که رئیس جمهور در کشور اختیارات ندارد، اما رئیس جمهور در امور اجرایی کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی این مساله مهم اثبات شد که راه پیشرفت کشور از آمریکا و غرب نمی‌گذرد و تکیه بر توان داخلی برای پیشرفت و توسعه کشور کافی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha