۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85520266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق دستور شهید جمهور و ممانعت از تعطیلی یک کارخانه نساجی در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: پیگیری مستمر مشکلات متعدد یک کارخانه بزرگ نساجی این استان در راستای دستور ویژه شهید آیت الله رئیسی توسط معاونت صنایع عمومی وزارت صمت از تعطیلی این کارخانه و بیکاری کارگران آن جلوگیری کرد.

" محمد انصاری" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهید آیت الله رئیسی در سال ۹۷ که در مسند ریاست قوه قضائیه بود دستوراتی برای رسیدگی به مشکلات متعدد این کارخانه از جمله بدهی های آن صادر کرد.

وی یادآور شد: همزمان با رسیدگی به مشکلات این کارخانه در سال ۹۷، موانع کاری ۲ کارخانه بزرگ دیگر استان البرز که در زمینه تولید مواد غذایی و مواد بتنی فعالیت داشتند از سوی شهید آیت الله رئیسی مورد بررسی قرار گرفت.

انصاری گفت: کارخانه بزرگ نساجی استان البرز با حدود ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم با نگاه ویژه دولت سیزدهم به فعالیت خود ادامه داد اما به علت مشکلات حقوقی دوباره در شرایط توقف فعالیت قرار گرفت.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت البرز تاکید کرد: مشکلات مختلف طی سال های اخیر دست به دست هم داد تا این کارخانه در آستانه تعطیلی و بیکاری کارگران قرار گیرد اما با پیگیری های وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشکلات عمده این کارخانه برطرف شده و اینک با سازوکار جدید

افق روشنی پیش پای آن قرار گرفته است.

وی افزود: هفته گذشته با حضور "محمد مهدی برادران" معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این کارخانه ضمن بررسی مشکلات ، اشتغال کارگران و ادامه روند تولید کارخانه نساجی البرز تثبیت شد.

انصاری گفت: هماهنگی های انجام شده توسط اداره کل صمت استان البرز و ورود به موقع معاونت صنایع عمومی وزارت صمت، استانداری البرز به ویژه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مسوولان به این موضوع موجب شد تا در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کارخانه بزرگ نساجی استان البرز روند تولید خود را همچون گذشته تداوم بخشد.

استان البرز سه هزارو۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که در دولت سیزدهم ۲۱۶ واحد تولیدی صنعتی راکد و نیمه فعال آن به چرخه تولید بازگشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha