رشد مشارکت در انتخابات، گام بزرگی برای زدودن انگاره‌های غلط از کردستان است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: گام اول حذف ذهنیت غلط نسبت به کردستان در استقبال سال گذشته مردم از رئیس جمهور شهید برداشته شد و گام بزرگ بعدی رشد مشارکت در انتخابات ۸ تیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه در همایش" حماسه جمهور" در صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار کرد: اگر فردی گذشته را به درستی تحلیل نکند، در آینده نقشی نخواهد داشت و مجبور به واگذاری عرصه است.

وی ادامه داد: امروز بعد از رئیس جمهور شهید و محبوب، شرایط خاصی داریم که انتخاب تکلیف و وظیفه و عمل به آن، باید دارای دقت ویژه باشد.

به گفته استاندار کردستان، با توجه به شرایط منطقه و دنیا، نقش جمهوری اسلامی در تحولات ترکیب قدرت در منطقه نقشی بی بدیل بوده و برای همین تشخیص درست مسیر الزامی است.

زارعی‌کوشا به رقابت انتخاباتی شکل‌گرفته اشاره کرد و افزود: در فاصله ۲ روز مانده تا انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، همه با همه قدرت و توان باید به وظیفه خود عمل کنند و تبیین ویژه این ضرورت الزامی است.

استاندار کردستان اضافه کرد: از اهداف و تلاشهای ویژه ما در دوره ۳۱ ماهه خدمت، این بود که تلاش کردیم تا انگاره‌های ناصواب، برداشتهای ناقص و نگاه نادرست نسیت به مردم کردستان را اصلاح کنیم که در بسیاری از موارد موفق بودیم.

وی به استقبال بی‌نظیر مردم کردستان از رئیس‌جمهور شهید در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این استقبال در زدودن ذهنیت های غلط از کردستان بسیار موثر بود و توانست توصیف رسانه‌های بیگانه را نقش بر آب کند.

استاندار کردستان تاکید کرد: کردستان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی منحصر به فرد است که حتی در استانهای همجوار نیز این ویژگی‌ها دیده نمی‌شود.

زارعی‌کوشا، حضور و مشارکت حداکثری و رشد رقم انتخابات را تسهیل‌گر زدودن انگاره‌های غلط از کردستان برشمرد و افزود: باید با هنر رسانه، بر سحر و جادوی رسانه‌های معاند فایق بیاییم که در صدد دلسردی مردم و سوق دادن مطالبات آنان به سمت مطالبات ناصحیح هستند.

وی یادآور شد: مردم کردستان کاملا مطالبه‌گرانه در انتخابات شرکت کرده و انتظارات بزرگی از دولت چهاردهم دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha