تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مطالبه هنرمندان کردستانی از رییس جمهور

سنندج- ایرنا- تقویت زیرساخت های فرهنگی، توجه به اقتصاد هنر و تقسیم عادلانه اعتبارات بخش فرهنگ و هنر از مهمترین مطالبات هنرمندان کردستانی از رئیس جمهور آینده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هنرمندان با توجه به جایگاهی که در جامعه دارند، همواره در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب خوش درخشیده اند و با استفاده از زبان هنری خود نقش تاثیرگذاری در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف داشته اند.

این قشر در ۴۵ سال گذشته در برهه های مختلف در کنار نظام و انقلاب بوده اند و به عنوان کسانی که افراد جامعه آنان را قبول دارند، همواره تلاش کرده اند سایر اقشار جامعه را به حضور در صحنه های مختلف از جمله انتخابات تشویق و ترغیب کنند و مردم نیز همراه آنان بوده اند.

امروز که در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در کشور هستیم، خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج در راستای بررسی بیشتر نقش هنرمندان در افزایش مشارکت انتخاباتی و همچنین مطالبات و خواسته‌های این قشر از رئیس جمهور آینده، میزگردی را با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری برگزار کرد که مشروح آن در ادامه می آید.

رئیس جمهور آینده کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را تمام کند

رئیس بسیج هنرمندان استان کردستان در این میزگرد به انتخابات پیش رو و تفاوت آن با انتخابات‌های گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما در سال جاری شاهد یک واقعه تلخ و شهادت رئیس دولت سیزدهم و تیم همراهش بودیم لذا برنامه ریزی برای این انتخابات زود هنگام انجام شد.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مطالبه هنرمندان کردستانی از رییس جمهور

میثم شفیعی افزود: همین برگزاری زودهنگام، این انتخابات را با انتخابات‌های گذشته متمایز ساخته است و ما هم اکنون در یک برهه و پیچ حساس تاریخی قرار داریم، بنابراین باید رئیس جمهوری انتخاب شود که کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را که بسیار خوب شروع شده بود را تمام کند و خود نیز برنامه‌های خوبی برای توسعه کشور داشته باشد.

انتخابات، مهمترین مساله کشور

یکی از هنرمندان حوزه گرافیک استان کردستان نیز در این میزگرد اظهار کرد: همه انتخابات‌ها در کشور ما مهم است، البته شاید از لحاظ درجه و جایگاه، تفاوت داشته باشند اما همین که با برگزاری انتخابات، زمینه حضور مردم به عنوان تصمیم گیرنده در آینده نظام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور در صحنه فراهم می شود خود دارای اهمیت است.

ایرج کاکی افزود: تفاوتی که این انتخابات با دوره‌های گذشته دارد، زودهنگام بودن آن است بدلیل اتفاقی که برای شهید رئیسی و تیم همراه ایشان افتاد و بی شک با توجه به رویدادهای پیرامون، ارتباطات جهانی و مسائل و مشکلات داخلی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، یک انتخابات جدی را شاهد خواهیم بود که نیازمند دقت نظر و توجه ویژه مردم برای انتخاب اصلح در بین کاندیداها است و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

برگزاری انتخابات نشان دهنده احترام به نظر و دیدگاه ملت است

هنرمند حوزه صنایع دستی کردستان نیز با بیان اینکه انتخابات به طور کلی در هرجامعه نشان دهنده مردم سالاری است، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی که نظامی بر پایه ۲ اصل جمهوریت و اسلامیت است، این مساله بخوبی بروز و ظهور پیدا کرده است و در طول ۴۵ سال گذشته به اندازه سال‌های نظام و فراتر از آن انتخابات برگزار شده و مردم به صحنه آمده‌اند.

پیام مجیدی افزود: انتخابات این دوره تفاوت هایی ویژه ای با انتخابات‌های گذشته است دارد و با توجه به اینکه یکی از خادمان ملت که تلاش های زیادی برای کشور انجام داد،در میانه راه خدمتگذاری شهید شد، باید هم مشارکت خوبی در پای صندوق اخذ رای داشته باشیم و هم رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که کارهای نیمه تمام را تمام کند.

وی اضافه کرد: تحولات پیرامون ما نشان می دهد با توجه به ژئوپولوتیک سیاسی منطقه که در حال تغییر است و اتفاق بزرگی که زمینه بروز و ظهورش ایجاد شده است و آن هم نابودی کامل رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم هستی است، ما در یک پیچ بسیار بزرگ تاریخی قرار داریم، لذا نیازمند یک مشارکت عالی و یک انتخاب اصلح هستیم.

فراهم کردن بستر حضور مردم در صحنه از خاصیت‌های نظام جمهوری اسلامی است

هنرمند و شاعر کردستانی حاضر در این میزگرد نیز اظهار کرد: یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی، برگزاری انتخابات و فراهم کردن بستری است که مردم بتوانند در صحنه حضور پیدا کرده و در آینده نظام و کشور خود مشارکت داشته باشند.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مطالبه هنرمندان کردستانی از رییس جمهور

علیرضا جعفری افزود: اتفاق ناگواری که برای رئیس جمهور شهید افتاد و رهبری هم به آن اشاره کردند این بود که ایشان در حال خدمت رسانی به شهادت رسیدند لذا ما باید آگاهانه در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده و فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده مسیر شهید رئیسی باشد.

ایجاد امید در جامعه زمینه ساز مشارکت گسترده در انتخابات

رییس بسیج هنرمندان استان کردستان در ادامه به نقش آفرینی هنرمندان در عرصه های مختلف از جمله انتخابات اشاره کرد و گفت: هنرمندان ما بخصوص هنرمندان استان کردستان در صحنه های مختلف خوب درخشیده اند و با زبان گویای هنر اقشار جامعه را به حضور در صحنه ترغیب کرده اند.

وی یکی از راههای جلب مشارکت در این رویداد سرنوشت ساز را ایجاد امید در جامعه اعلام کرد و افزود: هنرمندان می توانند با زبان هنر در قالب های مختلف شعر، نمایش، هنرهای تجسمی ، اقداماتی که در این دولت و نظام انجام شده است را به مردم انعکاس داده و با ایجاد امید مردم را به مشارکت دعوت کنند.

شفیعی یاداور شد: بی مشارکت گسترده در صحنه انتخابات زمانی محقق می شود که مردم به آینده امیدوار شوند و مطمئن باشند، فردی که انتخاب می کنند با جدیت پای کار است و مشکلات و دغدغه های جامعه را پیگیری خواهد کرد.

رئیس بسیج هنرمندان کردستان اظهار کرد: مردم ما به این بلوغ سیاسی رسیده اند که گول شعارهای مکارانه را نخورند و به کسی رای بدهند که دلسوز نظام باشد، از توان اجرایی لازم برخوردار بوده و بتواند مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند، همچنین امنیتی که در جهان داریم را ارتقا دهد و پیشرفت های حاصل شده را به قله ای که مدنظر رهبری است برساند.

هنرمندان نقش موثری در افزایش مشارکت دارند

هنرمند حوزه گرافیک حوزه هنری کردستان نیز به نقش هنرمندان در افزایش مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: زبان هنر یکی از رساترین و مهمترین زبان برای انتقال پیام است و اصولا هنرمند با نگاه تیزبین و موشکافانه‌ای که به مسائل پیرامون خود دارد این توانایی را خواهد داشت اگر پا به عرصه میدان بگذارد می تواند افراد را برای حضور و مشارکت در این رویداد آینده ساز برای کشور و ملت ترغیب کند.

وی افزود: ما اگر بخواهیم به عنوان یک هنرمند نقش آفرینی خود را در جامعه نشان دهیم، می توانیم با ابزار و امکاناتی که در بخش های مختلف در اختیار داریم،در قالب یک شعر، سرود، پیام و گفتمانی که ناشی از باور و اعتقاد درونی خودمان است، ترغیب کننده مردم برای حضور در انتخابات باشیم.

کاکی اضافه کرد:مردم می‌توانند از میان کاندیداهایی که به عرصه نهایی راه یافته‌اند بهترین فردی که برنامه‌هایش را شنیده و دیده‌اند انتخاب کنند، بی شک فردی که به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب می شود، اگر با آگاهی و با اعتماد ملت ورود پیدا کند می تواند موفق باشد و امیدواریم بتواند همان پل اعتمادسازی بین ملت را تقویت کند و نمونه ای برای ادامه راه پیشینیانی که به ملت خدمت کردند، باشد.

افزایش مشارکت، قدرت چانی زنی نظام در مجامع بین المللی را بالا می برد

هنرمند حوزه صنایع دستی کردستان نیز با بیان اینکه هنرمندان با جهاد تبیین و هنری که دارند می توانند واقعیت‌ها را تبیین کرده و نقش تاثیرگذاری در افزایش مشارکت داشته باشند، گفت: وقتی مشارکت و حضور مردم در عرصه بالا باشد، چشم دشمن کور می شود، لذا در سر میز مذاکره، قدرت چانه زنی ما بر سر موضوعات جهانی، بین المللی و منافع ملی بالا می رود.

وی با بیان اینکه وقتی مشارکت بالا باشد، زمینه خدمت رسانی و پاسخگویی فردی که انتخاب می شود بیشتر خواهد شد، افزود: وقتی عرصه انتخابات شلوغ شد و مردم پای صحنه آمدند و قدرت نظام در این بخش بالا رفت در درون هم درخت امید روییده می شود و روز به روز رشد می کند.

این هنرمند کردستانی ابراز امیدواری کرد: ملت ایران هشتم تیر با مشارکت خوب، فرد اصلحی را انتخاب کنند و آن فرد هم در درون با خدمت و در بیرون با وجهه اقتدار و امنیت در مقابل جهانیان بتواند حق و منافع این ملت را تضمین کرده و بستاند.

زبان هنر، گویاترین زبان برای افزایش مشارکت است

شاعر کردستانی نیز با بیان اینکه هنرمند می تواند با زبان هنر مردم را به حضور گسترده در عرصه انتخابات دعوت کند، اظهار کرد: یک هنرمند می تواند با استفاده از هنر خود گذشته کشور را مطرح کند و در قالب همان هنر آینده کشور را رقم بزند.

وی با بیان اینکه هنرمند باید بتواند با توجه به هنری که دارد در جامعه تاثیرگذار باشد و سیاست نیز به نوعی هنر است، گفت: هنر، اثر انگشت هر فردی است و هنرمندان می توانند از راههای مختلف در بستر جامعه و برای موضوعات مختلف اثر گذار باشند.

رئیس جمهور آینده به مساله هنر توجه ویژه داشته باشد

رئیس بسیج هنرمندان کردستان نیز در ادامه با اشاره به مطالبات هنرمندان از رئیس جمهور آینده اظهار کرد: ما به عنوان قشر هنرمند از رئیس جمهور انتظار داریم به مساله هنر توجه ویژه داشته باشد، همان نگاهی که شهید رئیسی د به بحث فرهنگ و هنر داشت.

وی افزود: شهید رئیسی در طول سه سالی که سکان ریاست جمهوری را بر عهده داشت توجه به هنر را مدنظر قرار داده بود و در سفرهای استانی خود به کردستان با هنرمندان و اهالی هنر دیدار خصوصی و صمیمی داشت، پای مشکلات آنان نشست و دستورات لازم را برای حل مشکلات این قشر صادر کرد.

شفیعی در ادامه به سایر اولویت های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: اولویت‌ها در کشور مشخص است، کشور ما در حوزه اقتصادی، مسکن و غیره با مشکل مواجه است، رئیس جمهور منتخب باید به این مسائل توجه ویژه ای داشته باشد و انها را در اولویت قرار دهد.

رئیس بسیج هنرمندان کردستان تاکید کرد: ما این انتظار را از رئیس جمهور آینده داریم که میدان داری و تقویت جبهه داخلی که توسط شهید رئیسی شروع شد و پیشرفت های خوبی داشت را ادامه بدهد و کشور را به هدف والایی که مدنظر مقام معظم رهبری است برساند.

تقویت زیرساخت‌های هنری از اولویت‌های رئیس جمهور باشد

هنرمند حوزه گرافیک کردستان نیز با اشاره به مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر از رئیس جمهور اظهار کرد: هنرمندان ما بخصوص در استان کردستان با کمبود زیرساخت مواجه هستند، لذا توجه جدی به مقوله ایجاد زیرساخت‌ها متناسب با شرایطی که ما داریم در ابعاد مختلف وتقسیم عادلانه اعتبارات در بخش فرهنگ و هنر از جمله مطالبات این قشر از رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم هزینه کرد یک درصد اعتبارات فرهنگی ادارات در مسیر فرهنگ و هنر به قانون لازم الاجرا تبدیل شود، گفت: هنرمند نیاز دارد اقتصاد هنرش مورد توجه قرار بگیرد و زمانی می توانیم به این مهم برسیم که ادارات و متولیان بخش فرهنگ و هنر از خرید اثار هنری حمایت کنند و بی شک اقتصاد هنر در این است که هنرمند برای عرضه آثارش در اجتماع با چالش روبرو نباشد.

کاکی ضمن اشاره به ضرورت استفاده از نخبگان عرصه‌های فرهنگ و هنر برای تصمیم گیری در این عرصه گفت: یک نفر سیاستمدار صرف نمی تواند برای عرصه فرهنگ و هنر برنامه ریزی خوبی باشد، باید از دل خود این هنرمندان باشد لذا رئیس جمهور آینده جذب نخبگان را باید حتما مورد توجه قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل‌های قوی که ما در عرصه فرهنگ و هنر در استان و کشور شاهد هستیم، رئیس جمهور آینده توجه ویژه ای به فرهنگ و هنر به عنوان یک مساله اصلی داشته باشد و شاهد اتفاقات مثبتی در این حوزه باشیم.

پیاده‌سازی برنامه های کلان مصوب شده

هنرمند حوزه گرافیک در ادامه یادآور شد: آنچه که رئیس جمهور آینده باید در کوشر به آن توجه داشته باشد، پیاده سازی برنامه‌های کلانی است که به تصویب رسیده است، یکی از مشکلات ما این است برنامه های کلان عملا با آمدن اشخاص و افراد دیگر کنار گذاشته می شوند.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مطالبه هنرمندان کردستانی از رییس جمهور

کاکی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های رئیس جمهور باید رفع تحریم ها با اقتدار است، تحریم‌های ظالمانه ای که بر کشور تحمیل شده است و این اقتدار هم به پیشنییه حمایتی مردم بر می گردد که بی شک با مشارکت گسترده و آگاهانه رقم می خورد.

وی اضافه کرد: ما رئیس جمهوری را می خواهیم که وقتی انتخاب شد از همان روز اول اتحاد را در بین همه دسته ها در کشور چه اصلاح طلب و چه اصوالگرا ایجاد کند و بتواند تمام نخبگان و کسانی که دلشان برای جمهوری ایران و اعتلای کشور می سوزد را دور هم جمع کند و بهترین تصمیم‌ها را بگیرد.

این هنرمند کردستانی ادامه داد: عرصه خدمت در بُعد ریاست جمهوری، عرصه خطا و آزمون نیست، بلکه باید عرصه ای باشد که منتج به یک سری تصمیم گیری‌های کارشناسانه از تمام سلایق شود.

وی اظهار کرد: کسی که قرار است سکان دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد باید بتواند تمام افرادی که تا دیروز رقیبش بودند را به عنوان رفیق و همراه در کنار خود داشته باشد تا بتواند در جهت اعتلای کشور گام بردارد.

وحدت آفرینی در کشور اولویت رئیس جمهور باشد

هنرمند حوزه صنایع دستی در کردستان نیز با بیان اینکه یکی از حوزه‌های مهم ما حوزه فرهنگی و اجتماعی است که باید دغدغه رئیس جمهور باشد، گفت: مسائل اقتصادی و رفع تحریم‌ها باید از دیگر اولویت های رئیس جمهور آینده باشد.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌هایی که کشور و سرزمین ما دارد، اولین مساله‌ای که رئیس جمهور باید به آن توجه داشته باشد این است که نماد وحدت باشد، به این معنی که تا روز جمعه عرصه، عرصه رقابت است و روز شنبه اسم یکی از این افراد به عنوان رئیس جمهور از صندوق بیرون خواهد آمد، لذا اولین کار در روز یکشنبه وحدت آفرینی در کشور است.

مجیدی افزود: فردی که انتخاب می شود، رئیس جمهور همه اقشار است و اگرتا دیروز یک مسئولیت داشت، امروز شخص دوم مملکت برای ۸۵ میلیون نفر ایرانی است و باید برای این ۸۵ میلیون نفر کار انجام دهد و این به معنی وحدت آفرینی است.


رئیس جمهور حافظ منافع کشور باشد

وی ادامه داد: بحث دیگر در عرصه داخلی و خارجی این است که رییس جمهور حافظ منافع ایران باشد، رئیس جمهوری باشد که وجب به وجب خاک ایران برایش مهم است حتی تا مرز شهادت پیش برود و جانش را در راه ملت نیز تقدیم کند.

این هنرمند کردستانی ادامه داد: رئیس جمهور باید اقتدار کشور را افزایش دهد، تا دشمنان نتوانند ذره ای به این کشور نفوذ کنند و یکی از مهمترین مسائل در این زمینه نیز تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

وی اضافه کرد: فردی که انتخاب می شود باید تمام ظرفیت‌های موجود را بالفعل کند، کما اینکه هر دولتی تا حدودی در این زمینه ها کار کرده است اما در دولت شهید رئیسی زیربنای خوبی ایجاد شد که رئیس جمهور بعدی باید بتواند این زیربناها را تقویت کند.

مجیدی افزود: بیکاری، اشتغال، معیشت، ازدواج و مسکن از جمله مسائل مهم در کشور است و همه اینها به قشر جوان بر می گردد، لذا رئیس جمهوری که روی کار می آید باید همه این ها را مدنظر قرار دهد و بتواند برای مردم کار کند.

رئیس جمهور روی فرهنگ جامعه سرمایه گذاری کند

هنرمند شاعر کردستانی نیز اظهار کرد: مساله مورد توجه رییس جمهور آینده باید حول حوزه اقتصاد و فرهنگ باشد و بی شک اگر بخواهیم بین اقتصاد و فرهنگ یکی را ارجح بدانیم قطعا مساله فرهنگ خواهد بود چون فرهنگ اقتصادی است که به ما نشان می دهد، چگونه می توانیم یک اقتصاد درست داشته باشیم.

وی افزود: مساله مهم دیگر این است که رئیس جمهور روی فرهنگ جامعه سرمایه گذاری داشته باشد چرا که جوانان ما به عنوان قشر تاثیر گذار در فرهنگ و هنر جامعه امروز مورد تهاجم شدید فرهنگی قرار دارند و دشمن می خواهد هویت آنان را بگیرد بنابراین رئیس جمهور باید به این مسائل توجه جدی داشته باشد.

مردم مشارکت گسترده خواهند داشت

رئیس بسیج هنرمندان کردستان در ادامه بر مشارکت مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: بی شک در این دوره از انتخابات، شاهد مشارکت گسترده تر و درصد آرای بیشتری نسبت به دوره های قبل خواهیم بود، چون دوره سه ساله دولت سیزدهم امید را به ملت برگرداند ویاس و ناامیدی مردم را نسبت به مسئولان کاهش داد.

وی افزود: دولت شهید رئیسی با خدماتی که انجام داد بر این ادعا که مسئولان فقط به فکر خود هستند و به فکر ملت نیستند مهر باطل زد لذا مردم پای صندوق می آیند و انتظار دارند رئیس جمهوری که انتخاب می کنند همچون شهید رئیسی خادم ملت باشد و به جای در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی، منافع ملی را در نظر گرفته و خدمت را سرلوحه اهداف خود قرار دهد.

شفیعی یادآور شد: مردم به این امید پای صندوق می آیند که بتوانند دولتی را مثل دولت شهید رئیسی انتخاب کنند که بتواند همان خدمت را ادامه دهد، مخلصانه به فکر خدمت باشد و این انسجام درونی را با تقویت مولفه‌های خارجی پیش ببرد و ملت و جامعه را به سعادت برساند.

به حضور مردم در پای صندوق خوشبینم

هنرمند حوزه گرافیک در کردستان نیز با بیان اینکه امسال نسبت به دوره‌های گذشته شاهد مشارکت بالاتری خواهیم بود، اظهار کرد: در این دوره برنامه های خوبی توسط صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در زمینه آگاهی بخشی مردم نسبت به کاندیداها انجام شد و همین آگاهی بخشی سبب بالا بردن مشارکت خواهد شد.

وی افزود: کسی که سکان هدایت قوه مجری را عهده دار می شود باید بتواند با بهره مندی از تمام دیدگاه پنج نامزد دیگر مسیری را بدور از هرگونه وابستگی جناحی پیش ببرد و بهترین افراد و نخبگان را در جهت ارائه خدمت صادقانه و جهادی در کنار خود قرار بدهد.

کاکی افزود: ما امروزه با چالش‌های بسیار بزرگی در زمینه های اقتصادی، زیرساخت‌ها و مسائل مختلفی که در کشور وجود دارد مواجه هستیم که اولویت قرار دادن این مسائل می تواند به امید افرینی برای دوره‌های بعدی کمک کند.

وی یادآور شد: به عنوان یک هنرمند که در بطن جامعه قرار دارد به حضور گسترده مردم در پای صندوق اخذ رای بسیار خوشبین هستم و امیدوارم این حضور ثمرات خوبی برای آینده کشور داشته باشد.

قهر با صندوق رای راه حل رفع مشکلات نیست

هنرمند حوزه صنایع دستی کردستان نیز یادآور شد: انتخابات با مشارکت کم یا زیاد،برگزار می شود، اما مشارکتی خوب است که براساس آگاهی باشد و مردم ما امروز نسبت به کاندیداها تا حدودی از طریق برنامه‌های مختلف، آگاهی پبدا کرده اند، بنابراین مشارکتی گسترده در پای صندوق خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم ما نباید با صندوق رای قهر کنند چرا که این کار راه حل رفع مشکلات جامعه نیست، گفت: همه ما باید بدانیم که اگر بخواهیم با صندق رای قهر بکنیم کاری درست نمی شود بلکه حلقه تنگ و تنگ تر می شود.

مجیدی اظهار کرد: مردم ما باید آگاهانه در این رویداد سرنوشت ساز مشارکت داشته باشند و کسی را انتخاب کنند که داری برنامه است و رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید به شرایط کشور اشرافیت کامل داشته باشد و بتواند برای توسعه و پیشرفت کشور برنامه ریزی های جامع و کامل انجام دهد.

مشارکت امسال رو به رشد است

هنرمند و شاعر کردستانی نیز اظهار کرد: بی شک مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، رو به رشد خواهد بود و مردم اجازه نمی دهند، مسیر انقلاب و این قطاری که ۴۵ سال است به سوی اهداف و آرمان ها راه افتاده است، متوقف نمی شود.

وی افزود: امروز فردی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که یک انسان فراجناحی باشد و خود را درگیر بازی‌های سیاسی نکند، اهل تیم سازی، تیم بازی و تیم کشی نباشد و از هر حزب سیاسی افراد شایسته را برای خدمتگذاری بیشتر بکارگیری کند.

رئیس جمهور اعتماد ملت را بیشتر کند

هنرمند حوزه گرافیک حوزه هنری کردستان در ادامه این میزگرد با بیان اینکه نقش سیاستمداران و افرادی که از دل این انتخابات بیرون می آیند یک نقش بسیار مهم برای آینده است، گفت: چرا مشارکت در دوره های گذشته کم شده است، بی شک مردم مخالف نظام نیستند، مردم دوستدار نظام و کشور هستند اما عملکردها این مشارکت و سطح اعتماد و رابطه بین ملت و دولت را کم می کند.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مطالبه هنرمندان کردستانی از رییس جمهور

وی افزود: وعده هایی که داده می شود عملیاتی نیست ما چیزی را می شنویم و چیز دیگری را می بینیم، ما اگر می خواهیم چرخ و ریلی را پایه ریزی کنیم که ادامه روند عرصه مردم در صحنه حضور باشد، از همین حالا باید به این سیاستمداران هشدار بدهیم که مردم بر مبنای این وعده هایی که دارید می دهید رای می دهند.

کاکی افزود: امیدوارم آینده کشور به گونه ای رقم بخورد که ما چهار سال بعد یا دوره های بعدی که می خواهیم انتخابات برگزار کنیم، مشکلمان دغدغه حضور نباشد، بلکه چالش و دغدغه ما انتخاب واقعی افرادی باشد که بر مبنای جهاد تبیین و جهاد خدمت و اعتلای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی و اجتماعی کشور در برهه های مختلف تلاش کرده اند.

وی یادآور شد: ما کشوری هستیم که بر مبنای صلح و مبنای یک فرهنگ غنی که پایه ریزی شده است پا به عرصه گذاشته ایم و این افراد باید قدر این موهبت را بدانند و امیدواریم هر کسی که از دل انتخاب مردم بیرون آمد به این فکر باشد که چهار سال آینده اعتماد ملت را بیشتر کند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha