نخبه گرایی و کارآمدی در دستور کار دکتر جلیلی است

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان گفت: آقای جلیلی در صورت پیروزی در انتخابات، نخبگان و افراد کارآمد را در سطوح مختلف مدیریتی کشور از جمله این استان بکارگیری خواهد کرد.

هندرین قادرخانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آقای جلیلی اعتقاد راسخی به استفاده از نخبگان دارد و حتی به کسانی که در ستاد وی کار می کنند، قول بکارگیری نداده است زیرا وی معتقد به شایسته سالاری است.

وی با بیان اینکه جوان گرایی و نخبه پروری در دستور کار سعید جلیلی است، افزود: وی معتقد است باید در سطوح مختلف مدیریتی از افراد کارآمد استفاده کرد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان یادآور شد: دکتر جیلی ادامه دهنده برنامه‌های شهید رئیسی برای خدمت به رشد و توسعه کردستان است.

قادرخانزاده تاکید کرد: مردم کردستان پیشرفت های به وجود آمده در بحث زیرساخت ها و بودجه را در سه سال اخیر لمس کرده و ادامه این مهم در دستور کار آقای جلیلی است.

وی به آمار فعال سازی واحدهای راکد در استان طی فعالیت دولت سیزهم اشاره کرد و گفت: برنامه های دکتر جلیلی همخوانی زیادی با برنامه های شهید رئیسی دارد و استنباط بنده، هدف آقای جلیلی خدمات بیشتر در کشور از جمله کردستان است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان یادآور شد: دکتر جلیل توجه ویژه ای به مناطق مرزی و مشکلات کولبران در کردستان دارد و ستادی در این زمینه در استان به صورت ویژه تشکیل شده است.

قادرخانزاده با بیان اینکه آقای جلیلی مشکلات کولبران را از نزدیک رصد می کند، تاکید کرد: در جریان بازارچه مرزی هه نگه ژال در سال ۱۳۹۶، ورود وی باعث رفع مشکلات شد.

وی یادآور شد: جلیلی نگاه ویژه ای به کردستان و رفع محرومیت از منطقه دارد و چندین سفر به سقز، بانه و مریوان داشته و کارگروه ویژه ای نیز ۱۱ سال قبل تشکیل شده و مسائل رصد می شود.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی ادامه داد: اشتغال جوانان و بیکاری مهمترین چالش هایی است که دکتر جلیلی در استان دنبال می کند و برنامه های عملیاتی برای رفع این مشکلات دارد.

قادرخانزاده با بیان اینکه با جهش تولید، مشکل اشتغال نیز برطرف می شود، افزود: دکتر جلیلی معتقد است این کار باید از روستاها شروع شود و برنامه مدونی نیز طراحی کرده است.

وی ادامه داد: در صورت پیروزی دکتر جلیلی، ساماندهی مرزها به نتیجه می رسد و ثمرات خوبی برای مردم کردستان به همراه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها پای کار هستند و تمام توان خود را برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بکار می گیریم.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha