تظاهرات علیه نتانیاهو در ۵۰ نقطه سرزمین‌های اشغالی

تهران-ایرنا- شهرک نشیان صهیونیست‌ امروز چهارشنبه بار دیگر در ۵۰ نقطه در سرزمین های اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، حدود ۵۰ نقطه در سرزمین‌های اشغالی امروز چهارشنبه شاهد تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست است. تظاهرات مشابهی نیز در شهر نیویورک در آمریکا در جریان است.

تظاهرات کنندگان در این تظاهرات خواستار توقف جنگ علیه نوار غزه و بازگرداندن اسرای صهیونیست از این منطقه از طریق بستن قراراد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین هستند.

در همین راستا، پدر یکی از اسیران صهیونیست در جریان تظاهرات گفت: نتانیاهو ترجیح می‌دهد که تمام اسرای (صهیونیست) نزد حماس بمیرند اما خودش برای طولانی ترین زمان ممکن به عنوان نخست‌وزیر باقی بماند.

منابع خبری دوشنبه شب نیز از برگزاری تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو و قدس اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

صهیونیست‌ها در قدس اشغالی با برپایی تظاهرات در مجاور اقامتگاه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار امضای فوری توافق اسرا برای بازگشت اسرای صهیونیست شدند.

شهرک‌نشینان صهیونیست همچنین به خیابان‌های تل‌آویو آمده و علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی با وجود حدود ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha