رئیس جمهور جهادی با نگاه به حل مشکلات مردم انتخاب شود

بوشهر- ایرنا- نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که با نگاه جهادی به دنبال رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی تلاش کند.

به گزارش ایرنا، «ابراهیم رضایی» روز چهارشنبه در آئین واگذاری اسناد مالکیت اراضی مسکونی و کشاورزی روستای «دهداران شبانکاره» شهرستان دشتستان اظهار کرد: لازمه انتخاب یک رئیس جمهور قوی، مشارکت حداکثری است تا به پشتوانه آن بتواند زمینه ساز رفع مشکلات و توسعه کشور در شاخص های مختلف شود.

وی افزود: اگر چه مهمترین دغدغه های مردم در حوزه اشتغال و معیشت است و رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید برای رفع این دغدغه ها برنامه داشته باشد اما نیاز است که در مقیاس کلان و بین المللی بتواند از همه ظرفیت ها برای سربلندی عزت‌مندانه کشور استفاده کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم دشتستان در حوزه صدور اسناد مالکیت اراضی عنوان کرد: با ایجاد تحول در ساختار قوه قضاییه در دوره «حجت الاسلام اژه‌ای» و اقدامات جهادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر، شاهد کارکردهای مهم و ارزشمندی برای رفع دغدغه های مردم استان و شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید

بوشهر در انتظار تصمیمی تاریخی برای رفع مشکل اسناد مردم

صدور ۳۰۰ سند مالکیت در «چله خدمت» ثبت اسناد بوشهر

اسناد مالکیت ۱۳۳ هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی بوشهر واگذار شد

رضایی ادامه داد: مردم روستای «دهداران» دشتستان بیش از چند دهه گرفتار اسناد مالکیت اراضی خود هستند که امروز شاهد تحویل این اسناد به آنها توسط اداره کل ثبت اسناد استان بوشهر هستیم.

وی عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده اراضی مردم در سایر روستاهای استان نیز به زودی سنددار می شوند.

سند مالکیت ۱۳۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر صادر شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: با همکاری مردم و تلاش همکاران، سند مالکیت ۱۳۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر صادر شده است.

«محمدرضا بزرگمهر» افزود: از یک میلیون و ۶۷۷ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان بوشهر برای یک میلیون و ۶۶۲ هزار هکتار آن معادل ۹۹.۵ درصد اراضی، سند تک برگ صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ۷۲ هزار و ۸۶۳ جلد سند مالکیت مسکونی، کشاورزی، صنعتی، دولتی و تجاری استان بوشهر در سال گذشته صادر شده که نسبت به سال ۱۴۰۱، دارای رشد ۳۰ درصدی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha