پروازهای فرودگاه گناباد افزایش یافت

۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85520559
پروازهای فرودگاه گناباد افزایش یافت

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: پروازهای فرودگاه منطقه ای این شهرستان از یک روز به ۲ روز در هفته افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز چهارشنبه در نشست قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد افزود: پروازهای فرودگاه منطقه ای شهدای این شهرستان روزهای شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران به گناباد و عکس آن انجام می شود.

وی تصریح کرد:‌ تاکنون پروازهای فرودگاه گناباد یک روز در هفته و در روزهای شنبه توسط شرکت هواپیمایی "وارش" انجام می شد که با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی "پارس ایر" تعداد این پروازها به ۲ روز در هفته افزایش یافت.

فرماندار گناباد گفت: از این به بعد پروازهای فرودگاه این شهرستان در روزهای پنجشنبه توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر و روزهای شنبه هر هفته به وسیله شرکت هواپیمایی وارش انجام می شود.

نصیری افزود: با توجه به استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه منطقه ای گناباد افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه از چندی قبل به عنوان یک اولویت مهم پیگیری و در نهایت با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی پارس ایر این مهم محقق شد.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسوولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پروازها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می یابد.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های گناباد در بخشهای اقتصادی،‌ فرهنگی و اجتماعی راه اندازی فرودگاه گناباد بستر توسعه و رونق اقتصادی منطقه را فراهم و این شهرستان را به بارانداز و یا بندر خشک در جنوب خراسان رضوی تبدیل می کند.

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی خط ریلی گناباد دستاورد دولت سیزدهم

فرماندار گناباد گفت: دولت سیزدهم خدمات زیادی در بخشهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور و به تبع آن این شهرستان انجام داده است که از جمله آنها می توان به طرحهای زیرساختی مانند راه آهن و فرودگاه اشاره کرد.

نصیری افزود: فرودگاه گناباد بعد از ۲۸ سال با تلاش دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم تکمیل و سال گذشته به بهره برداری رسید و پیشرفت فیزیکی خط ریلی یونسی به گناباد (قطعه نخست خط ریلی مشهد به زاهدان و چابهار)‌ به ۸۲ درصد افزایش یافت.

وی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از دستاوردهای مهم دیگر دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: افزایش بی رویه قیمت زمین و مسکن به یکی از دغدغه های مهم مردم این شهرستان تبدیل شده بود به طوری که این افزایش قیمت از برخی مناطق شهرهای بزرگ مانند مشهد هم بیشتر شده بود.

نصیری گفت: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش مهمی از دغدغه متقاضیان مسکن در شهرستان گناباد کاهش یافت و از مجموع افزون بر ۱۳ هزار متقاضی این طرح شرایط بیش از ۶ هزار متقاضی در این شهرستان تایید نهایی شده و یا زمین به آنان واگذار شده است و واحدهای آنان در دست ساخت است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha