امام جمعه کرمانشاه: شهید رییسی، دیپلماسی اقتدار را جایگزین التماس کرد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای دولت شهید رییسی در عرصه‌های بین‌المللی گفت: دولت سیزدهم توانست در عین حفظ حضور موثر در عرصه‌های بین‌المللی، دیپلماسی اقتدار را جایگزین دیپلماسی التماس کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری روز چهارشنبه در آیین چهلم شهدای خدمت که در مسجد جامع کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد حادثه شهادت آیت الله رییسی را یک امتحان بزرگ از سوی خداوند عنوان کرد و افزود: این آزمون تمرینی دیگر برای ملت ایران بود تا در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرند و نیز یک حماسه بود برای نشان دادن به استکبار که این شهادت هیچ خللی در اداره کشور ندارد.

وی با بیان اینکه آیت الله شهید رییسی فردی خستگی ناپذیر بود که شب و روز برای وی به معنی بود یادآور شد: شهید جمهور در مقابل دشمن سینه تبر بود و با شجاعت در عرصه های بین المللی ورود می کردند و دیپلماسی قدرت و حکمت را به رخ همه کشانده و در عین حال مصالح کشور را نیز حفظ کردند.

امام جمعه کرمانشاه، حضور با اقتدار در عرصه های بین المللی، پیمان های بزرگ جهانی و برقراری ارتباط با بیشتر کشورها را از دیگر دستاوردهای شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: این حضور موثر در عرصه دیپلماسی باعث شد تا گرایش مردم جهان نسبت به اسلام و قرآن افزایش یافت.

وی تاکید کرد: شهید رییسی و شهید امیر عبداللهیان به شدت از دیپلماسی التماسی بیزار بودند چون معتقد بودند با ماهیت انقلاب اسلامی و هویت امام (ره) و راه امام و رهبر حکیم انقلاب در تعارض است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه شهادت آیت الله شهید رییسی سطح و تراز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را چند پله بالا برد افزود: شایسته است با انتخاب فرد اصلح در انتخابات هشتم تیرماه رئیس جمهوری انتخاب شود که راه تحول آفرین و حماسه ساز شهید رئیسی را ادامه دهد.

امام جمعه کرمانشاه: شهید رییسی، دیپلماسی اقتدار را جایگزین التماس کرد

انتخابات پیش رو، انتخاب سرنوشت است

حجت الاسلام غفوری همچنین از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یک انتخاب بزرگ یاد کرد و گفت: مردم با شرکت در این انتخابات و گزینش فرد اصلح در واقع سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملت پیرو امام خمینی (ره) و پیرو رهبر بصیر انقلاب است که در تشییع شهدای خدمت تفکرش را به جهانشان نشان داد افزود: ملت ایران در این مراسم تشییع تکلیف حماسه انتخابات را نیز روشن کرد که در مسیر الهی و شهدا پافشاری دارد و آن را نیز در روز هشتم تیرماه تکرار و تاکید خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از وظایف شرعی و سیاسی ما شرکت در انتخابات است تا با حضوری پرشور خود در صحنه انتخابات خاری بر چشم دشمن باشیم و علاوه بر این تلاش کنیم تا با انتخابی اصلح پلی برای رفع مشکلات کشور باشیم.

راه شهید رییسی با انتخابی شایسته تداوم خواهد یافت

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پس از شهادت آیت الله رییسی ، امور کشور حتی یک روز نیز متوقف نشده و روی زمین نماند گفت: در جمعه پیش روی همه ما با تاسی از شهید رییسی راه او را با انتخابی شایسته تداوم خواهیم داد.

امام جمعه کرمانشاه: شهید رییسی، دیپلماسی اقتدار را جایگزین التماس کرد

محمد طیب صحرایی افزود: مردم باید با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کرده و با یک انتخاب شایسته به کسی رای دهند که شایسته نام بزرگ ایران و عظمت و مجد انقلاب اسلامی ایران باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد، و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha