رای اولی‌های ساوه پای صندوق افتخار

ساوه - ایرنا - رای اولی ها در شهرستان ساوه علاوه بر هیجان اولین حضورشان در مشارکت سیاسی، در هشتم تیر شوق کسب مقام در مسابقه عکاسی پای صندوق افتخار را نیز تجربه می کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت یک هزار و ۴۰۰ نفری رای اولی های ساوه با تدبیر آموزش و پرورش شهرستان به مسابقه عکاسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت شده اند تا شیرینی این روز برای همیشه در کام آنها بماند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ساوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حدود ۷۵۰ دختر و ۶۵۰ پسر از دانش آموزان پایه دوازدهم این شهرستان واجد شرایط شرکت در رای گیری هستند.

مهدی خواجوی افزود: در مدت زمان محدود تدارک برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، آموزش و پرورش ساوه برای جلب مشارکت رای اولی ها اقدام به تبیین گری اهمیت حضور حداکثری در فضای مجازی و حقیقی کرده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن همایش رای اولی های ساوه نیز در هفته جاری برگزار و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اهمیت شرکت کردن یا نتایج منفی نکردن در انتخابات برای جامعه هدف تبیین شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ساوه گفت: همچنین مسابقه عکس سلفی با عنوان صندوق افتخار پای صندوق رای نیز در بین دانش آموزان رای اولی برگزار می شود که در آن به برترین عکس ها از سوی دست اندرکاران اموزش و پرورش جوایزی اهداف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha