انجام هرگونه حفاری تا روز انتخابات در خوزستان ممنوع است

اهواز- ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با معاونت عمرانی استانداری خوزستان هر گونه حفاری مجاز و غیرمجاز توسط دستگاه‌ها و شرکت‌ها تا روز انتخابات برای جلوگیری از قطع شدن شبکه ارتباطات در استان ممنوع است.

مهدی شه‌نظری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور جلوگیری از آسیب زدن به شبکه فیبرنوری و احتمال قطع شبکه ارتباطی تا روز انتخابات هیچگونه حفاری در استان نباید انجام شود.

وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز همچون انتخابات اسفندماه سال گذشته احراز هویت به صورت الکترونیکی در شعب انجام می‌شود.

شه‌نظری اظهار کرد: اداره کل ارتباطات خوزستان با دستگاه‌های تابعه برای پایداری شبکه ارتباطی در روز انتخابات هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود: کشیک بندی نیروها برای نظارت بر برقراری ارتباطات در شعب اخذ رای انجام شده و همچنین رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در خصوص جلوگیری از قطعی برق در روز انتخابات صورت گرفته است.

شه‌نظری ادامه داد: با شرکت پخش فرآورده نفتی نیز به منظور تامین سوخت دیزل ژنراتورها هماهنگ شده تا در صورت احتمال قطع برق از دستگاه‌های دیزل استفاده شود.

وی ادامه داد: هماهنگی با حوزه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برای صیانت از مسیرهای فیبرنوری صورت گرفته تا با تدابیر اندیشیده شده، شاهد پایداری ارتباطات در انتخابات پیش رو باشیم.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری برگزار خواهد شد و همچون انتخابات اسفند ماه سال گذشته احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha