مشارکت فعال و مسئولانه در انتخابات تنها راه رسیدن به ایران قوی و سربلند است

اهواز - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب گفت: برای رسیدن به ایران قوی و سربلند در تمامی عرصه‌ها در دنیا باید در انتخابات مشارکت فعال و مسئولانه داشته باشیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه کربلا در جنوب نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل طباطبایی درجمع خبرنگاران به انتخابات سرنوشت ساز روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری اشاره و اظهار کرد: انتخابات پیش رو تداوم مسیر نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام در روز عید غدیر خم بود که امیرالمومنین علی (ع) را به جانشینی خود منصوب فرمودند.

مشارکت فعال و مسئولانه در انتخابات تنها راه رسیدن به ایران قوی و سربلند است

وی به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره شجره طیبه واقعه غدیر خم بود که به برکت شهدای دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی هر روز بالنده‌تر به پیش می‌رود و مسیر ترقی در ابعاد فرهنگی ، سیاسی، اجتماعی ، نظامی و امنیتی را عزتمندانه می پیماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات، حق و تکلیف است، گفت: مهمترین سخن حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات که از بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات ایشان برداشت می‌شود، مشارکت و انتخاب فرد اصلح در انتخابات است.

حجت الاسلام طباطبایی ضمن دعوت از مردم غیور و ولایت مدار استان خوزستان جهت حضور شایسته در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم وفادار استان خوزستان اعم از لر و عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی و سایر قومیت‌ها از دوران دفاع مقدس تاکنون در تمامی صحنه‌ها، حامی و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و در این انتخابات مهم که مظهر و تجلی شور و شعور سیاسی است باز هم سنگ تمام خواهند گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه یقینا حضور ما در پای صندوق های رای به معنای قدرشناسی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های رییس جمهور انقلابی شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان است اظهار کرد: اگر بخواهیم به صورت عملی دشمنان این آب و خاک را مایوس کنیم و راه روشن شهید آیت الله رئیسی که آغاز رشد اقتصادی طبق آمارهای رسمی را نشان می داد ادامه دهیم ضرورت دارد به صورت پررنگ و با بصیرت مردم انقلابی در انتخابات شرکت کنیم تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه‌های ریاست جمهوری و مشخصه‌های بارز رییس جمهور شهید، گفت: مطابق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، انقلابیگری، دغدغه خدمت به مردم، رسیدگی به ضعیفان و محرومان، فعالیت شبانه روزی و البته تبعیت و اطاعت محض از ولایت فقیه از ملاک‌های انتخاب رییس جمهور است که به خوبی در شهید رییسی عزیز دیده می‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha