پزشکیان وعده‌های فریبنده نمی‌دهد

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان در کردستان گفت: آقای پزشکیان در تبلیغات خود، وعده‌های فریبنده به مردم نداد و رویکرد وی، حل مشکلات مردم به صورت کارشناسی است.

سید غریب سجادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پزشکیان دم از امید به روزهای پیش رو می زند و نگران آینده کشور بوده و رویکردش استفاده از کارشناسان برای رفع مسائل است.

وی افزود: برخی از نامزدها وعده اهدای طلای ۲۰ گرمی و زمین ۲۰۰ متری رایگان می دهند که قابلیت اجرایی ندارد و روح و روان مردم را دچار آسیب می کنند.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در کردستان یادآور شد: مسائل اساسی کشور، بحث توسعه، سیاست خارجی، فرهنگی، آسیب های اجتماعی و معیشت و اقتصاد مردم است و پزشکیان، معتقد است باید برای حل این مسائل به اجماع نظر رسید و با نگاه کارشناسی مشکلات را برطرف کرد.

سجادی ادامه داد: باید روی پست های کلیدی که مستقیم روی معیشت مردم تاثیرگذار است، حساسیت داشت و با نگاه ارادتی افراد را منصوب نکرد، بلکه رویکرد را تغییر داد و افراد کارشناس را بکارگیری کرد.

وی با بیان اینکه هدف دکتر پزشکیان اصلاح رویکرد گذشته است، افزود: باید رویکردی باید به کار گرفته شود که در سطح ملی و استانی تاثیرگذار باشد.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در کردستان مهمترین چالش کشور را بحث سیاست خارجی دانست و اضافه کرد: نمی توان کشور را در چارچوبی محدود کرد و دم از سرمایه گذاری و توسعه زد.

سجادی بر لزوم تنش زدایی و ایجاد تعامل درست در سطح کلان کشور تاکید کرد و گفت: ادبیات منطق با دنیا، روی معیشت و اقتصاد و تولید کشورمان تاثیرگذار خواهد بود.

وی به رویکرد پزشکیان در استان کردستان نیز پرداخت و افزود: رویکرد دکتر پزشکیان به اقلیت های قومی و استان های کمتر توسعه یافته، تغییر رویکرد حاکمیت نسبت به این مناطق است و وی نگاه متفاوتی به این نقاط دارد.

رئیس ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان در کردستان ادامه داد: دکتر پزشکیان در میان کردها و اهل سنت زندگی کرده و بهتر از هر فرد دیگری به تبعیض ها در این مناطق آگاه است که این دغدغه قوت قلب برای مردم مناطق ذکر شده است.

سجادی با بیان اینکه پزشکیان همواره در چالش های ملی و منطقه ای سعی نکرده بنزین روی آتش باشد، افزود: وی همیشه به نفع حاکمیت و مردم موضع گرفته است و ما به چنین کنشگر سیاسی در بحث مسائل قومی و مذهبی نیاز داریم.

وی یادآور شد: پزشکیان روی بحث آزادی بیان و مشارکت سیاسی، آزادی تشکل های مدنی، صنفی و احزاب سیاسی در نظام تصمیم گیری کشور تاکید دارد.

رئیس ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان در کردستان اشاره ای هم به تفاوت انتخابات این دوره داشت و اظهار کرد: انتخابات این دوره ویژگی های خاص خود را دارد و اوضاع معیشتی مردم، مسائل اقتصادی و سیاست خارجی باعث شده است کار ستادها برای مشارکت مردم دشوار باشد.

سجادی گفت: مهمترین ویژگی این دوره از انتخابات این است که نامزد اصلاح طلب مورد وثوق عمده جریان اصلاحات مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت؛ هر چند افراد بیشتری از این جریان می توانستند تایید صلاحیت شوند.

وی ادامه داد: به محض تایید صلاحیت وی، ایجاد ستادهای تبلیغاتی در استان و شهرستان ها در دستور کار قرار گرفت سعی ما استفاده از افراد از همه جناح ها در ستاد است؛ کسانی که نگران آینده ایران و وضعیت موجود هستند.

رئیس ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان در کردستان با بیان اینکه شور و هیجان خاصی در این ستاد در جریان است، اضافه کرد: جزو معدود استان هایی بودیم که آقای پزشکیان به آن سفر کرد.

سجادی به برگزاری جلسه با اصناف، بازاریان، بهداشت و درمان و دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در فرصت کمی که داریم، برنامه های متنوعی در شبکه های اجتماعی و همچنین فضای فیزیکی جامعه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: انتقاد به وضع موجود از جانب قشر خاکستری را نمی توان انکار کرد که ناشی از عملکرد دولتمردان در گذشته است و اینکه چقدر بتوان این قشر را تشویق به مشارکت کرد، به آقای پزشکیان بر می گردد که البته وی مسائل را درک کرده و راه حل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha