۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85520694
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: کشور نیازمند رییس جمهور کارآمد و متخصص است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه کشور به رییس جمهور متخصص و کارآمد نیاز دارد گفت: رییس جمهوری که رای می آورد باید تخصص داشته باشد و بتواند در عرصه اقتصاد نقش آفرینی کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در نشست با اصناف، بازاریان و معتمدان استان به مناسبت روز ملی اصناف اظهار کرد: رییس جمهور منتخب مردم باید توانایی اداره اقتصاد جامعه را داشته و از مشکلات بازاریان، اصناف و تولید کنندگان مطلع باشد.

وی ادامه داد: گاهی افراد با فضاسازی، مناظرات سیاسی و سیاه نمایی رای آوردند در حالیکه توانایی اداره اقتصاد کشور را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز در استان مشکلی در وجود برنامه برای اجرا نداریم، سند قرآنی و فرهنگی برای استان همدان تدوین شده است اما به فرد مقتدری نیاز داریم که توانایی حرکت بدنه دولت و وزارتخانه ها را داشته باشد.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه رویکرد دولت شهید رییسی قابل دفاع بود و اگر ادامه می‌یافت بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شد ابراز امیدواری کرد که با انتخاب فرد اصلح راه خدمت رسانی این شهید استمرار یابد.

وی با بیان اینکه امروز بازار نقش موثری در مدیریت اجتماعی دارد ادامه داد: بازاریان از عناصر اثربخش اقتصادی در کنار دولت‌ها در مدیریت جامعه هستند و در ایجاد فرهنگ نقش آفرینی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اعتماد متقابل بازار و دولت مردان و تلفیق سیاست و اقتصاد ضروری و فاصله افتادن بین آنها آسیب زا است.

در پایان این نشست از اصناف و بازاریان برتر استان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا؛ هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha