دولت سیزدهم در تولید مسکن رکورد زد

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل و ساماندهی اجاره بهای مسکن در دولت شهید رییسی علی رغم فرصت کم برای تکمیل طرح های نیمه تمام، صورت گرفت و رکورد تولید مسکن نیز زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح یک هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که به صورت ویدئو کنفراس و با حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بحران هایی که در دوران نمایندگی پیش روی نمایندگان قرار داشت تامین مسکن برای ۱۳ میلیون جوان در شرف ازدواج بود که قانون جهش تولید مسکن در مجلس انقلابی مورد اولویت قرار گرفت و در جلسات سه نوبته مجلس این قانون ابلاغ شد.

وی ادامه داد: امروز شاهد ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی در استان قزوین هستیم که توانسته رتبه دوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد و امروز در چهلمین روز از شهادت آیت الله رییسی کلیدهای واحدهای مسکونی یاد شده به خانواده ها داده می شود و عهد می بندیم که آن خدمت صادقانه و خالصانه شهید جمهور ادامه دار شود.

محمدبیگی با بیان اینکه قزوین علاوه بر تامین طرح های مسکن، نیازمند به ارتقای فضاهای کاربری عمومی است، تصریح کرد: مسایل درمانی و آموزشی برای ساکنان واحدهایی که امروز در شهرهایی چون مهرگان، تاکستان، اقبالیه و بیدستان مورد بهره برداری قرار می گیرد هر چه سریع تر بایستی برای تامین زیرساخت های آن فکر و تصمیماتی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام علی (ه) قرار بود در شهرستان البرز ساخته شود و درمانگاه تامین اجتماعی مهرگان نیز به دلیل عدم هماهنگی دستگاه ها به مورد اجرا نرسیده که باید هر چه زودتر این طرح ها آغاز شود، تاکید کرد: در مناطق یاد شده همچنین نیازمند به ۴۰۰ کلاس درس مورد نیاز هستیم و در حوزه تامین آب و زیرساخت آب شرب هم مذاکراتی صورت گرفته تا طرح انتقال آب از سد طالقان به مهرگان با تامین اعتبار یک هزار میلیارد ریالی صورت بگیرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز یکی از آرزوهای مهم مردم استان در زمینه صاحب خانه شدن در حال وقوع است که یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم بود و امیدواریم این خدمات در دولت بعدی با حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح ادامه پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha