جذب نیروی متخصص؛ مهمترین دغدغه دانش‌بنیان‌های پارک پردیس

تهرا - ایرنا- بررسی نتایج افکارسنجی سال ۱۴۰۲ پارک فناوری پردیس و نظرسنجی از مدیران عامل شرکت‌های عضو این مجموعه نشان می‌دهد: جذب نیروی انسانی متخصص و کارآموز مهمترین اولویت شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برای تسهیل کسب و کار مهمترین دغدغه آنها است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، خدمات مربوط به تسهیل کسب‌وکار از جمله خدماتی است که این مجموعه به شرکت های عضو خود ارائه می دهد. خدمات توانمندسازی به افراد و تیم‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی از جمله سرفصل‌های زیر مجموعه این خدمت است که ۶۶ درصد از شرکت‌های عضو از آن استفاده کرده و حدود ۶۰ درصد از مجموع کسانی که از این خدمت استفاده کرده اند، رضایت خوب یا بسیار خوبی از آن داشته اند.

از سویی دیگر، ۵۱.۶ درصد از شرکت های عضو پارک، از خدمت حمایت از فرایندهای مالی و حسابداری توسط پارک استفاده کرده اند و ۳۵.۸ درصد رضایت خود را از این خدمت در افکارسنجی از مدیران شرکت های عضو اعلام نموده اند.

نتایج افکارسنجی مدیران شرکت های عضو پارک نشان می‌دهد که ۶۸.۵ درصد پاسخگویان، تجربه استفاده از خدمت «جذب نیروی انسانی متخصص و کارآموز و کارورز» را داشته‌اند و ۳۱.۵ درصد بهره‌مندان، عملکرد پارک را در این زمینه مثبت ارزیابی کرده اند.

جذب نیروی متخصص؛ مهمترین دغدغه دانش‌بنیان‌های پارک پردیس

یکی از خدماتی که پارک فناوری پردیس در قالب خدمات مربوط به تسهیل کسب و کار به شرکت های عضو خود ارائه می دهد، خدمات مشاوره عمومی و تخصصی است که طبق نتایج افکارسنجی صورت گرفته، ۶۴.۸ درصد از شرکت های عضو از این خدمت استفاده کرده اند و بیش از ۵۶ درصد از آنها رضایت خود را در سطح خوب و بسیار خوب اعلام داشته اند.

بر اساس آنچه در نتایج افکارسنجی مدیران شرکت های عضو پارک فناوری پردیس به دست آمده، جذب نیروی انسانی متخصص و کارآموز و کارورز با ۲۰.۲ درصد، حمایت از شرکت‌ها در اخذ استاندارد، تأییدیه و گواهینامه با ۱۷.۹ درصد و حمایت از فرایندهای مالی و حسابداری با ۱۳.۳ درصد سه اولویت اول شرکت های عضو پارک در زمینه خدمات تسهیل کسب‌وکار برای شرکت آن‌ها بوده است.

شبکه‌سازی و تسهیل دسترسی به اشخاص و سازمان‌های اثرگذار، حمایت از دریافت تسهیلات و ضمانت‌نامه از نهادهای مالی توسط پارک، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی و عمومی و خدمات نظام‌وظیفه تخصصی و سرباز امریه نیز دیگر اولویت هایی است که مدیران شرکت ها در این حوزه به آن اشاره داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha