نماینده ولی فقیه در فارس مردم را به مشارکت فراخواند؛هشتم تیر صحنه حماسه‌سازی ملت ایران است

شیراز – ایرنا – نماینده ولی فقیه در فارس از مردم استان خواست تا  با جدیت و زمینه سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان در صحنه انتخابات را فراهم کنند.

آیت الله لطف الله دژکام روز چهارشنبه در پیامی که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شد، اظهار کرد: ملت شریف ایران در طول ۴۵ سال گذشته همیشه ثابت کرده‌ که بهترین تصمیم ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی گرفته و می‌گیرد.

وی افزود: از این جهت نیاز به یادآوری نیست که برنامه انتخابات روز هشتم تیرماه نیز از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

دژکام با اشاره به آیه "وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ"(آیه ۵۵ سوره ذاریات)، ادامه داد: از همه عزیزانی که به نوعی سخن بنده به گوش آنها می رسد خواهش می‌کنم که با جدیت و زمینه سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان همان طوری که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی فرمودند زمینه یک حضور جدی حداکثری را برای ملت ایران در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس ابراز امیدواری کرد: نتیجه این انتخابات، هم از نظر حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تامین کند.

نماینده ولی فقیه در فارس مردم را به مشارکت فراخواند؛هشتم تیر صحنه حماسه‌سازی ملت ایران است

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس، در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت بیش از پنج میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و سه هزار و ۵۱۷ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی برای رای گیری پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha