همکاری پنج هزار نیروی نظامی و انتظامی در تامین امنیت انتخابات یزد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: پنج هزار نیروی نظامی و انتظامی در زمینه برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری در استان همکاری دارند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار " عباسعلی بهدانی فرد " افزود: تمهیدات لازم انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فضایی باشکوه و امن در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: ۸۷۰ صندوق و شعبه اخذ رای در استان وجود دارد که با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج امنیت شعب‌های اخذی تامین می شود.

این مسئول، وضعیبت امنیت در استان یزد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: هر کسی که بخواهد قبل و در هنگام انتخابات و پس از آن به اختلال در نظم جامعه بپردازند، با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

بهدانی فرد تصریح کرد: مسئولان ستادها و طرفداران نامزدها در استان، اخلاق و رفتار اسلامی را رعایت کرده و هیچگونه تخلف انتخاباتی در استان ثبت نشده است که مبین فرهنگ والای شهروندان استان در کنشگری سیاسی است.

وی در باره احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت: ما در آمادگی بالایی قرار داریم و امنیت برگزاری انتخابات را در هر مرحله بر اساس تکالیف قانونی کاملا تامین خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امیدواریم مردم در سایه امنیت بسیار خوبی که بر استان حاکم است، پای صندوق‌های رای حضور یافته و شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha