مردم به کسی رای بدهند که به ظرفیت‌های داخلی باور داشته باشد

اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مشارکت پرشور را مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مرم به کسی رای بدهند که به توانمندی‌های داخلی باور داشته و توانایی استفاده از ظرفیت‌های داخلی را بدون اتکا به کمک خارجی داشته باشد. 

به گزارش ایرنا ، سردار پاسدار غلامحسین محمدی اصل روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در خلخال اظهار کرد: در وضعیت حساس و کنونی کشور شرکت در انتخابات برای هر یک از مردم میهن اسلامی ایران یک وظیفه ملی، الهی، شرعی، قانونی و عبادی و یک واجب عینی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همانگونه که شرکت در دفاع مقدس برای دفاع از کیان ایران اسلامی یک واجب شرعی و ملی محسوب می‌شد، امروز هم شرکت در انتخابات برای حفظ اقتدار ، عظمت، شوکت و پایداری انقلاب و نظام اسلامی همانند دفاع مقدس واجب و برای همه ملت ضروری است.

وی با بیان اینکه برای یک مسلمان واجب است که برای انجام احکام شرعی خود یا مقلد و یا مجتهد باشد، عنوان کرد: همانطور که در مسائل شرعی ما مقلد و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین مجتهدین و علمای اعلام هستیم، در بحث انتخابات نیز واجب است که فتوای مجتهدین را برای حضور حداکثری در انتخابات مدنظر قرار دهیم.

سردار محمدی اصل از انتخابات پرشور و با مشارکت بالا به عنوان مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی و نشانه ایران قوی یاد کرد و افزود: هر فردی با هر عنوانی برای تضعیف انتخابات و یا و کم‌رنگ کردن حضور مردم در آن تلاش کند، خائن است.

وی با بیان اینکه هر ۶ نامزد حاضر در صحنه انتخابات مورد تایید شورای نگهبان قانون اساسی هستند، ادامه داد: برای انتخاب اصلح لازم است که معیارهای انتخاب اصلح توسط رای دهندگان رعایت شده و به فردی رای داده شود که قدرت و توانایی استفاده از ظرفیت‌های داخلی را بدون اتکا به کمک خارجی داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت،خداباوری، اخلاص عمل ،تلاش صادقانه و شبانه روزی را از خصوصیات بارز رئیس جمهور شهید اعلام کرد و گفت: احیای واحدهای صنعتی نیمه تعطیل راکد و رها شده از جمله اقدامات بسیار مهم رئیس جمهور شهید برای استان اردبیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha