حمایت پناهیان از قالیباف در گردهمایی شیرودی+ فیلم و عکس

تهران- ایرنا- گردهمایی حامیان «محمدباقر قالیباف» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌مناسبت جشن غدیر و با حضور فعالان سیاسی و گروه‌های مختلف مردمی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به‌مناسبت جشن غدیر و با حضور اعضای ستاد انتخاباتی او و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و گروه‌های مختلف مردمی عصر چهارشنبه - ۶ تیر- در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

سخنرانی ۱۲ دقیقه و عزیمت به مشهد

قالیباف در میان تشویق حاضرین وارد سالن شد و قرار است برای حامیان خود سخنرانی کند. او زود آمد و هواداران را مهمان سخنرانی ۱۲ دقیقه ای خود کرد
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روی سن آمد و شروع به سخنرانی کرد. قالیباف در مجموع ۱۲ دقیقه سخنرانی داشت و محل گردهمایی را به قصد عزیمت به مشهد ترک کرد.

حمایت پناهیان از قالیباف در گردهمایی شیرودی+ فیلم و عکس

درود بر رئیسی سلام بر قالیباف

حامیان قالیباف با سر دادن شعارهایی نظیر «درود بر رئیسی سلام بر قالیباف» و «هم خوشگله، هم بوره، هشتم رئیس جمهوره» حمایت خود را از محمد باقر قالیباف اعلام کردند.

«یاشاسین قالیباف» کودکان ورزشکار در ورزشگاه شیرودی

عوامل اجرایی در گوشه ای از محوطه محل برگزاری گردهمایی تعدادی از کودکان و نوجوانان ورزشکار که لباس های ورزشی به تن داشتند خواستند تا عکس یادگاری و تبلیغاتی با این نامزد بگیرند و از آنها خواستند تا بگویند «یاشاسین قالیباف».

حمایت پناهیان از قالیباف در گردهمایی شیرودی+ فیلم و عکس

سلفی هواداران با خبرنگاران خارجی

برخی از حامیان و هواداران محمدباقر قالیباف با دیدن خبرنگاران و تصویربرداران خارجی با آنها عکس سلفی می گرفتند.

هجمه‌ علیه قالیباف به خاطر کارآمدی اوست

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی که در این مراسم حضور داشت، گفت: امروز اینجا هستیم چون ایران یک رئیس جمهور قوی می‌خواهد؛ اگر امروز شاهد هجمه ها علیه قالیباف هستیم به خاطر کارآمدی اوست.

پناهیان گفت:ما اینجا هستیم تا از عنصر سیاسی برای آزادی کل ملت از ستم ستمگران، آزادی کل ملت از فقر و فساد و تبعیضحمایت کنیم. امروز اینجا هستیم که بگوییم که قالیباف موثرترین و کارآمدترین است و گر نه این همه هجمه چه دلیلی دارد.

وی افزود: ما امروز اینجا هستیم که بطلان سیاه حاشیه‌سازی برای نیروهای انقلابی را اعلام کنیم. امروز برای فردای بهتر اینجا هستیم، برای روزهای سرشار از امید و سرشار از قدرت برای جمهوری اسلامی اینجا هستیم، اینجا هستیم تا رئیس جمهور قوی انتخاب کنیم.

حمایت پناهیان از قالیباف در گردهمایی شیرودی+ فیلم و عکس

چه کسانی برای گردهمایی مردمی قالیباف آمدند؟

مهدی چمران، فریدون حسنوند، غلامعلی حداد عادل، سیدمحمد حسینی و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس، فعالان سیاسی و گروه‌های مختلف مردمی به این گردهمایی آمدند؛ مهدی چمران پس از دقایقی نشستن، محل برگزاری گردهمایی را ترک کرد.

خبرنگاران خارجی در گردهمایی

تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و تصویربرداران خارجی هم به محل گردهمایی آمده بودند تا از نزدیگ این رویداد را پوشش دهند.

حمایت پناهیان از قالیباف در گردهمایی شیرودی+ فیلم و عکس

مدیحه‌سرایی برای امام غدیر در جشن غدیر

در این گردهمایی که با عنوان جشن غدیر برپا شده بود، برای حضرت علی(ع) به مناسبت روز عید غدیر خم مدیحه سرایی کردند.

حمایت پناهیان از قالیباف در گردهمایی شیرودی+ فیلم و عکس

اجرای موسیقی اقوام

در این گردهمایی جمع زیادی از اقوام و قومیت های مختلف مردمی از سراسر کشور، از خوزستان تا سیستان و بلوچستان و لرستان و ... حضور داشتند. مهمان های زیادی که اتوبوس های حامل آنها راه بندانی کیلومتری راه انداخته بودند. در این گردهمایی در محوطه برگزاری آن و نیز در خود رویداد جمعی از گروه های موسیقی از نواحی مختلف سرودخوانی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha