نیکزاد: قالیباف فردی امتحان پس داده است

سنندج- ایرنا- رییس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف گفت: دکتر قالیباف، در بخش‌های مختلف نیروی هوایی، انتظامی، شهرداری تهران و مجلس عملکرد بسیار خوبی داشته و فردی امتحان پس داده و مناسب برای ریاست جمهوری است.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد روز چهارشنبه در گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف در سنندج اظهار کرد: برای ادامه راه شهید رییسی باید کسی انتخاب شود که در عین برخورداری از سلامت اخلاقی و تعهد، معتقد به اقوام کشور باشد.

وی افزود: ما بدنبال کسی هستیم که معضل اشتغال، مباحث فرهنگی، عمران‌ روستایی و شهری، توسعه حمل و نقل و جهش تولید، صنعت، کشاورزی و حفظ ارزش پول ملی و نقدینگی و یارانه‌ها را پیگیری کند و او کسی جز قالیباف نیست.

رییس ستاد مرکزی تبلیغات محمدباقر قالیباف گفت: مردم باید به کسی رای دهند که مجاهد، عادل و دارای برنامه و طرح باشد و قانون را بشناسد.

نیکزاد با بیان‌اینکه قالیباف در زمینه مدیریت شهری و روستایی متخصص بوده و معتقد به استفاده از نیروهای کُرد است، یادآور شد: کشور باید با عقلانیت و کار کارشناسی، امور را به پیش ببرد، همان رویکردی که دکتر قالیباف دارد.

وی بر لزوم رفع معضل توسعه و اشتغال در کشور نیز تاکید کرد و ادامه داد: قالیباف کسی است که کشور را بخوبی می شناسد و به آزادی‌های سیاسی و مدنی معتقد است.

رییس ستاد مرکزی تبلیغات محمدباقر قالیباف گفت: دولت خدمت و قالیباف، ادامه راه شهید رئیسی است و وظیفه دارد تمام‌قد برای آبادانی کشور از جمله کردستان گام بردارد.

نیکزاد تاکید کرد: زمانی که در ستاد انتخاباتی شهید رئیسی فعالیت داشتم، از حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی، عدالت، شرافت و ایران بزرگ اسلامی حمایت کردم، همان رویکردی که امروز آقای قالیباف دارد.

وی مردم کردستان را شروندی رشید و دارای رشد عقلی توصیف کرد و افزود: مردم این استان توطئه‌های دشمنان را در لحظات حساس تشخیص دادند و با فداکاری فتنه های بزرگ را خاموش کردند.

رییس ستاد مرکزی تبلیغات محمدباقر قالیباف اضافه کرد: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی نشان افتخاری را با خود حمل می‌کند که در کمتر استانی در ایران نطیر دارد.

به گفته نیکزاد، مخالفان ایران در آغاز انقلاب کوشیدند، این استان را امنیتی کنند اما مردم شریف و آگاه کردستان، در برابر توطئه‌ها ایستادند و نگینی درخشان بر جغرافیای ایران شدند.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی هم گفت: وظیفه همه ماست تا انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری و رقابتی سالم را رقم بزنیم.

سالار مرادی یادآور شد: جایگاه نخبگان و صاحبان اندیشه این است که بتوانند مردم را ترغیب به مشارکت در انتخابات کرده و در وهله دوم از بین نامزدها، فرد اصلح را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه نگرش قالیباف به کردستان مثبت است، ادامه داد: انتظار داریم قالیباف در صورت پیروزی، نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشد و مسائل سیاسی کردستان را از راه های غیرسیاسی برطرف کند.

دیگر نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: جز توانمندی و کارآمدی و دلسوزی، چیزی از آقای قالبیاف ندیده‌ایم.

محسن فتحی افزود: شخصی می تواند برنامه هفتم را در دولت عملیاتی کند که از نزدیک در جریان تصویب مصوبات بوده است و او کسی جز دکتر قالیباف نیست.

وی بر لزوم نگاه ویژه به کردستان تاکید و خاطرنشان کرد: این مهم در روحیه آقای قالیباف وجود دارد و در صورت پیروز نشدن هم، در جایگاه ریاست قوه مقننه از کردستان حمایت ویژه خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha