۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85520927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ زندانی مالی به کمک خیرین خلخال به آغوش خانواده باز می‌گردند

اردبیل_ ایرنا _ رئیس دادگستری خلخال با ببان اینکه فرهنگ نوع دوستی در این شهرستان نهادینه شده است، گفت: ۱۴ زندانی مالی زندان خلخال با کمک خیرین به زودی آزاد شده و به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

به گزارش ایرنا، آرش جعفری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری جشن گلریزان افزود: حضور بیش از ۹۸ درصد از مدعوین جشن گلریزان در این مراسم حاکی از این واقعیت است که فرهنگ نوع دوستی و کمک به همنوع در خلخال جا افتاده است.

رئیس دادگستری خلخال با تقدیر از دست‌اندرکاران و عواملی که در برگزاری جشن گلریزان، دادگستری و ستاد یاوران دیه این شهرستان را یاری کردند، گفت: تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فرهنگ سازی برای کمک به همنوع و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آزادی زندانیان مالی در جشن گلریزان ویژه و خاص است.

جعفری گفت: در حالی که تعهد شهرستان خلخال برای جشن گلریزان امسال ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی مرکز استان تعیین شده بود، به کمک خیرین و یاوران ستاد پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد جمع‌آوری شد.

رئیس دادگستری خلخال گفت: اقدامات لازم برای آزادی ۱۴ نفر از ۱۶ زندانی مالی زندان خلخال انجام شده و به زودی این ۱۴ زندانی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

وی گفت: یک نفر از ۲ زندانی مالی باقیمانده از ۱۶ نفر که مشمول دریافت کمک‌های جشن گلریزان بودند به علت اعتراض به حکم قضایی و یک زندانی دیگر نیز به علت داشتن شاکی زیاد پرونده نمی‌توانند از این کمک‌های مالی استفاده کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از عوامل برگزاری جشن گلریزان و خیرین این شهرستان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha