استاندار همدان: «دولت جمهور» منشأء خدمات اقتصادی و بین‌المللی بود

همدان_ ایرنا _ استاندار همدان گفت: «دولت جمهور» خدمات ماندگاری را در عرصه‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در مراسم چهلم «شهدای خدمت» در محل امور تربیتی مهدیه همدان افزود: دولت مردمی رئیسی در همه عرصه‌ها منشأ اثر و تحول بود که این امر برای مردم کاملا محسوس است.
وی با بیان اینکه برخی دولت‌های گذشته هشت سال وقت صرف می‌کردند اما آثار قابل قبولی نداشتند، تاکید کرد: دولت رئیسی گره‌های کوری را بخصوص در همدان برطرف کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شهید رئیسی همواره مدیران را به خدمت بی‌منت دعوت می‌کرد، یادآور شد: خویشتن‌داری شهید خدمت برغم همه فشارها و مشکلات، زبانزد همگان بود.
وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی معتقد بود که عزت دست خداوند است و فقط باید هرانچه در توان داریم برای خدمت رسانی به مردم انجام داد.

وی ادامه داد: هدف دشمن پایین آمدن میزان مشارکت مردم در انتخابات است اما ملت ما همواره دشمنان را مایوس کرده‌اند.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: ما تجارب زیادی پس از انقلاب داریم اما هر موقع که در انتخابات دقت نکردیم، کشورمان به گرفتاری‌های زیادی دچار شد.
وی تاکید کرد: برای ریاست جمهوری به یک مدیر توانا و قابل برای اجرای قوانین نیاز داریم.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: فرد انتخاب شده برای ریاست جمهوری با رای بالا می‌تواند قدرت مقابله با دشمن را در عرصه های بین‌المللی افزایش دهد.
وی بیان کرد: فرد انتخاب شده نباید به بیگانگان امید داشته باشد و لازم است که نظراتش به نظرات رهبر انقلاب نزدیک باشد.

استاندار همدان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شخصی را تاکید نکرده است اما ویژگی‌های فرد اصلح را اعلام کرده اند، بنابراین باید به کسانی رای بدهیم که سابقه خوبی در مدیریت دارند.

قاسمی‌فرزاد همچنین گفت: معلمان و مربیان پرورشی بالاترین رسالت خدمت را بر دوش دارند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha