پزشکیان: دریاچه ارومیه را نجات خواهم داد + فیلم و عکس

تبریز- ایرنا- مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ، گفت: به کمک شما دریاچه ارومیه را نجات خواهیم داد و  پیگیر تشکیل شرکت مس سونگون خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه و همزمان با آخرین روز تبلیغات انتخاباتی وارد تبریز شد و مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت.

پزشکیان در میان هواداران خود در ورزشگاه تختی تبریز به زبان آذری، تاکید کرد: به شما قول می‌دهم هرگز دروغ نگوییم و همیشه صادق بمانم.

وی اظهار داشت: در برابر شور شوق شما حرفی برای گفتن ندارم اما به پشتوانه شما در برابر ۴ نامزد دیگر ایستاده ام.یکی از نامزدها گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور بشوی در جوابش گفتم نمی‌توانی و جمعه خواهیم دید که مردم چه کسی را تعیین خواهد کرد و با انتخاب مردم امیدوارم که این افراد درس بگیرند.

وی ادامه داد: با پشتوانه و حمایت شما و به لطف خدا پیروز انتخابات خواهیم شد.

پزشکیان ادامه داد: آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان فرزندان برومند خود را هیچ گاه از یاد نمی‌برند.

وی در این لحظه مصرعی از شعر شهریار «حیدربابا قهرمانان مرد صفت به دنیا بیاور» خواند که مورد تشویق حاضران در ورزشگاه تختی قرار گرفت.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و به کمک شما دریاچه ارومیه را نجات خواهیم داد و پیگیر تشکیل شرکت مس سونگون خواهم بود.

پزشکیان گفت: من مثل شما هستم از شما برخاسته‌ام و فرزند این آب و خاک هستم.

وی خطاب به زنان و دختران حاضر در این ورزشگاه گفت : از حق و حقوق شما در ادارات، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها دفاع خواهم کرد و اجازه نخواهم داد دانشجو و یا استادی به خاطر فکرش از دانشگاه اخراج شود.

وی اضافه کرد: دست به دست هم خواهیم داد و هر یک از شماها ستادی برای من خواهید شد.

پزشکیان بیان کرد: آذربایجان و همه ایران روز جمعه سر صندوق رای حاضر می‌شوند تا با تکیه بر رای شما، با قدرت بتوانیم حرفمان را بزنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم در روز جمعه مردم با قدرت ما را از صندوق بیرون بیاورند.

وی ضمن عذرخواهی به دلیل تاخیر در حضور در ورزشگاه تختی تبریز گفت: همیشه درست حرف خواهم زد و دروغ نخواهم گفت و تا آخر با شما روراست خواهم ماند که در این لحظه با شعار رئیس جمهور ایران مسعود پزشکیان از سوی حاضران در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

ورود پزشکیان به استادیوم تختی تبریز

دعوت پزشکیان از مردم برای شرکت در انتخابات ۸ تیر به زبان آذری

حال و هوای استادیوم تختی تبریز پیش از حضور پزشکیان

شعار «تراکتور، تراکتور» مردم تبریز و حامیان پزشکیان در ورزشگاه تختی

شعار «حیدر، حیدر» در ورزشگاه تختی تبریز

ورود پزشکیان به تبریز و استقبال حامیان از وی

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha