دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان: اقلام و تعرفه‌های انتخاباتی به قشم ارسال شد

قشم - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: همه اقلام و تعرفه های مورد نیاز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس ارسال شد.

محمد جواد خجسته روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقلام و تعرفه ها به همراه دستگاه‌های احراز هویت با حضور ناظران هیات های نظارت، عوامل اجرایی و انتظامی با همراهی پلیس به جزیره قشم منتقل شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت جزایر هنگام و لارک شهرستان قشم و دیگر ملزومات مورد نیاز آنان نیز امشب یا بامداد جمعه با توجه به شرایط دریا در اختیار نمایندگان فرماندار و اعضای شعب رای گیری در این ۲ جزیره گذاشته می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می شود اما اخذ آرا به صورت دستی خواهد بود، گفت: بدین منظور تمامی دستگاه های احراز هویت در شهرستان مرزی قشم بازآماده شده و فردا جمعه در محل شعب مستقر خواهند شد.

خجسته اضافه کرد: برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مرزی قشم یکهزار و ۱۳۲ نفر با فرمانداری این شهرستان همکاری می کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار کرده است.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در ۶۰ هزار شعبه و ۹۰ هزار نقطه کشور و بیش از ۳۴۰ شعبه خارج از کشور، روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha