ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی و آخرین تلاش هواداران نامزدها در ایلام

ایلام - ایرنا - تبلیغات انتخابات ۶ نامزد برای کسب کرسی ریاست جمهوری که از ۲۱ خرداد آغاز شده بود، همزمان با آخرین شب از مهلت قانونی تبلیغات، در استان ایلام به اوج رسیده است.

به گزارش ایرنا، هواداران که در این مدت حال و هوای شهر ایلام را با شیوه‌های مختلف تغییر داده بودند، اکنون در ساعت‌های پایانی تبلیغات انتخاباتی، عزم خود را برای تبلیغ و کسب آراء به نفع نامزد مورد نظر خود جزم کرده و تمام تلاششان را برای جلب آرای مردمی بکار گرفته‌اند.

سخنرانی شخصیت‌های مختلف اعم از چهره‌های ملی و استانی در ستادهای تبلیغاتی، فعالیت شبانه‌روزی در فضای مجازی، تبلغ محیطی نظیر نصب بنر و پوستر، تولیدات چند رسانه‌ای اعم از کلیپ، اینفوگرافیک و غیره، شیوه‌های رایج در تبلیغ این دوره از فعالیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است که اینک در ساعات پایانی کار تبلیغات، بشدت رونق گرفته است.

در این لحظه‌های پایانی، هواداران بر شدت تبلیغات خود به شیوه‌های مختلف افزوده اند تا در فرصت باقی مانده که کمتر از ۱۲ ساعت است، تاثیر بیشتری در جلب آرای مردمی داشته باشند.

عده‌ای پوستر نامزد موردنظرشان را روی شیشه خودروهایشان نصب و عده‌ای اقدام به صدور بیانیه به نفع کاندیداهای خود کرده‌اند، برخی ستادها امشب را برای تکوین تجمع‌های گسترده‌اشان برگزیده‌اند، عده‌ای دیگر سرگرم توزیع پوستر به نفع کاندیدای دلخواه خویش هستند و عده‌ای هم بصورت غیرحضوری و مجازی به تبلیغ برای نامزد موردنظرشان مبادرت می‌کنند.

ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی و آخرین تلاش هواداران نامزدها در ایلام

تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک، دیگر شیوه تبلیغی هواداران است که اکنون بیشتر رواج دارد و با اعلام شعارهای نامزدشان سعی در جلب آرأی شهروندان دارند.

با وجود اینکه تبلیغات نامزدها از ۲۱ خرداد آغاز و مدت زمان لازم برای اعلام برنامه‌های نامزدها و تبلیغ وجود داشته اما هواداران در این لحظه‌های پایانی، تبلیغات خود را به اوج رسانده‌اند.

حضور گسترده هواداران در ستادهای تبلیغات از زن و مرد گرفته تا کودک و پیر و جوان موجب ترافیک گسترده و کُند شدن تردد خودروها در خیابان‌های محل استقرار ستادها در ایلام شده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده از خبرنگاران ایرنا از شهرستان‌های مختلف استان، آخرین تکاپو و تلاش‌های رییسان ستادهای نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای جلب نظر مردم در این مناطق نیز ادامه دارد.

در مرکز استان اوج فعالیت ستادهای تبلیغی در خیابان‌های اصلی شهر شامل۲۴ متری، اشرفی اصفهانی، خیابان‌های منتهی به میدان های خیام، انقلاب، شهدا، میلاد و غیره بوده که با بوق های ممتد خودروها، سر دادن برخی شعارها در نزدیک ستادهای انتخاباتی و تجمع هواداران، ترافیک گسترده‌ای به راه انداخته است.

در حالی که زمان مجاز تبلیغات رسمی نامزدها هر لحظه کمتر می‌شود، فعالیت‌های انتخاباتی هر لحظه بیشتر اوج می گیرد.

بر اساس قانون انتخابات زمان رسمی و قانونی تبلیغات نامزدها ۲۴ ساعت پیش از آغاز رای‌گیری یعنی فردا پنجشنبه هفتم تیر ساعت هشت هشت صبح به پایان خواهد رسید.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha