رئیس ستاد پزشکیان: حضور هرمزگانی‌ها در انتخابات جاری، بیشتر از گذشته خواهد بود

بندرعباس ـ ایرنا ـ رئیس ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان در هرمزگان گفت: میزان حضور مردم این استان در انتخابات، همیشه نزدیک به میانگین کشوری بوده اما در انتخابات پیش‌رو به رشد قابل توجه مشارکت رای دهندگان این خطه امیدواریم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم امینی پوری عصر چهارشنبه در نشست خبری در ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بندرعباس اظهار کرد: از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاکنون فضای رقابتی خوبی در استان هرمزگان شکل گرفته و هیچگونه بد اخلاقی مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی نیز همکاری دستگاه‌های حاکمیتی استان در بخش‌های مختلف خوب بوده است.

دولت دوم روحانی به دلایل مختلف نتوانست اهداف خود را محقق کند که به کار نگرفتن نیروهای بومی در مسئولیت‌های مختلف یکی از این موارد بود . امینی‌پوری اضافه کرد: دولت دوم روحانی بدلایل مختلف نتوانست اهداف خود را محقق کند که بکار نگرفتن نیروهای بومی در مسوولیت‌های مختلف، یکی از این موارد بود.

وی ادامه داد: همچنین حق هرمزگان از منابع ملی نیز به اندازه کافی داده نشد و در بحث شیلات و صید ترال نیز تصمیماتی گرفته شد که کافی نبود .

این فعال سیاسی در بخش دیگر سخنان خود در تحلیل شرایط انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: اگر هیچکدام از کاندیداهای اصولگرا انصراف ندهند، انتخابات یک مرحله‌ای خواهد شد و در صورت ائتلاف، به مرحله دوم کشیده می شود.

رئیس ستاد مهر دکتر پزشکیان در هرمزگان نیز در نشست دیگری، میزان مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات ریاست جمهوری را حدود ۷۰ درصد پیش‌بینی کرد.

علی رئوفی با اظهار امیدواری برای تعیین نتیجه قطعی انتخابات در دور نخست رای‌گیری اضافه کرد: اگر انتخابات به دور دوم بکشد احساس خطر می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق نیفتد.

وی همچنین گفت: به کار نگرفتن نیروهای بومی از مشکلات همیشگی هرمزگان بوده که این استان از بشاگرد تا پارسیان تحصیل کرده‌هایی در حد وزارت دارد.

رئوفی تصریح کرد: به دست گرفتن زمام استانداری و مناطق آزاد قشم و کیش حق بدیهی نیروهای بومی هرمزگان است.

وی یکی از دلایل محقق نشدن این خواسته در دوره‌های مختلف را نبود انسجام کافی میان هرمزگانی‌ها در سطوح مختلف دانست.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha