سردار نوعی‌اقدم: مردم در ادبیات جلیلی، ولی‌نعمت هستند

مراغه- ایرنا- مسوول ستاد مردمی سعید جلیلی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با اعتقاد در کنار جلیلی قرار گرفته است، افزود: در ادبیات جلیلی مردم ارباب و ولی‌نعمت و مسوولان نوکر و خدمتگزار هستند. 

به گزارش ایرنا سردار رحیم نوعی اقدم چهارشنبه شب در تالار «شهید بهشتی مراغه» و در جمع هواداران «جلیلی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: پس از ثبت‌نام جلیلی در انتخابات، علاوه بر «اوباما»، «نتانیاهو» هم مصاحبه کرد و جلیلی را خطرناکترین نامزد ریاست جمهوری خواند و او را فرد قدرتمندی خواند که از لحاظ اعتقادی نیز به رهبر

نزدیک است.

وی ادامه داد: «نتانیاهو» اعلام کرد که جلیلی نسبت به معادلات بین‌المللی آشناست و اگر رییس‌ جمهور شود، منافع آمریکا، اروپا و اسراییل در خاورمیانه تهدید خواهد شد.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: «نتانیاهو» بیان کرد که از طریق اصلاح‌طلبان اجازه نخواهد داد تا جلیلی رییس‌جمهور شود و این سووال را در ذهن‌ها ایجاد کرد که چرا اسراییل از اصلاح‌طلبان خوشش می‌آید و از ما فراری است.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبانی همچون ظریف امنیت کشور را به برجام گره زده بودند، افزود: ظریف در دوران روحانی با تشکیل جلسه اضطراری و پشت درهای بسته مجلس شورای اسلامی ادعا کرد که امنیت ما به آمریکا وابسته است و آمریکا می‌تواند با فشار دادن یک دکمه، ما را نابود کند.

مسوول ستاد مردمی جلیلی با بیان اینکه بعنوان سرباز و شاگرد کوچک شهید باکری، ۳۶ عملیات در سوریه انجام داده است با صدای بلند فریاد کشید که «آذربایجانی منم» و اضافه کرد: شهامت، ایثار، عشق، صفا و اطاعت از ولایت را شما باید از ما بیاموزید؛ از جلیلی بیاموزید که همواره با خداوند و متواضع است؛ ادامه‌دهنده راه شهدا، مطیع ولایت و عالم به مشکلات ایران است.

سردار نوعی اقدام اضافه کرد: جلیلی در صورت پیروزی در انتخابات از دانشگاه‌ها و دانشمندان داخلی بهره خواهد گرفت تا ایران روز به روز با تکیه بر توان داخلی پیش برود.

وی اضافه کرد: تمام افرادی که نامزد شده‌اند جز یک نفر حرمت دارند و پشت سر همه آنان نماز می‌خواند اما نامزدها اصلح از نظر من جلیلی است.

مسوول ستاد مردمی سعید جلیلی با بیان اینکه جز یک نفر بقیه نامزدها سرمایه کشور محسوب می شوند، از ملت ایران خواست تا خودشان را کنار نکشند و به میدان بیایند.

وی خطاب به کسی که با او تماس گرفته و گفته بود اگر جلیلی پیروز نشود، آبرویش می‌ریزد، بیان کرد: آبرو را شهدا، باکری، رییسی، سلیمانی و رحمتی به من داده‌اند و با پیروز نشدن جلیلی در انتخابات خدشه‌دار نمی‌شود.

دولت جلیلی منشور حکمرانی اخلاقی دارد

مسئول ستاد مردمی جلیلی با اشاره به اینکه منشور حکمرانی اخلاقی دولت جلیلی در قالب ۱۵ بند تدوین شده است، اظهار کرد: خدامحوری و تقوا، مشورت با مردم و خدمت به مردم، عدالت و انصاف، امانتداری و صداقت و مسوولیت‌پذیری جزو بندهای این منشور است.

سردار نوعی اقدام افزود: از دیگر بندهای منشور حکمرانی اخلاقی دولت جلیلی می‌توان به تواضع و فروتنی، دلسوزی و خدمت‌رسانی، قناعت، ساده زیستی، صبر و شکیبایی، حفظ بیت‌المال و حفظ انسجام ملی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ما به چپ و راست معتقد نیستیم بلکه به وحدت ملت تحت امر ولایت معتقدیم و حمایت از مظلومان، حفظ حریم خصوصی افراد، پرهیز از اهانت، غیبت و تهمت و پرهیز از رشوه و فساد را مد نظر داریم.

وی با تاکید بر اینکه منشور حکمرانی اخلاقی دولت جلیلی برگرفته از نهج‌البلاغه، احادیث و روایت‌هاست، اضافه کرد: اگر با این منشور موافق هستید، پای صندوق رای حاضر شوید و به نامزد اصلح رای دهید.

ماجرای همراهی سردار نوعی‌اقدم با جلیلی

سردار نوعی اقدام گفت: شب حادثه سقوط بالگرد با ایمان به این موضوع که خواص منتظر نمی‌مانند و خودشان اتفاق‌ها را رقم می‌زنند، فهرستی ۳۰ نفری از نامزدهای احتمالی ریاست‌ جمهوری را تهیه کردم.

سردار نوعی‌اقدم: مردم در ادبیات جلیلی، ولی‌نعمت هستند
سردار نوعی اقدام:

وی با بیان اینکه بعنوان کارشناس امنیتی ۴۰ سال برای نظام سربازی کرده است، ادامه داد: پیکر شهید رییسی در حال تشییع بود که به جلیلی رسیدم و با او تماس گرفتم.

مسوول ستاد مردمی سعید جلیلی تاکید کرد: یک ساعت بعد از تشییع شهید جمهور به دیدار جلیلی رفتم و از ایشان خواستم تا به میدان بیاید و همانجا وعده دادم تا ستاد عشق، ستاد مردمی و ستاد اجرایی ایشان را مدیریت کنم.

سردار نوعی اقدام افزود: از او راجع به توان مالی برای تبلیغات انتخابات سووال کردم و حاضر شدم برای او کمک مالی تامین کنم اما با اینکه خودش هم نداشت، موافقت نکرد و گفت: «در مقابل پولی که برخی‌ها برای ما هزینه می‌کنند شاید مجبور شوم بی‌عدالتی کنم».

وی افزود: جلیلی پیشنهاد داد تا یک حساب باز و به مردم اعلام کنیم تا با مشارکت آنها به عرصه انتخابات وارد شود و در ادامه یک ساختمان که ۲۵ سال متروکه بود را بعنوان ستاد مردمی در نظر گرفتیم و آنجا را در حالی مهیا کردیم که مجبور شدیم مانند جبهه‌، از سرویس بهداشتی سیار استفاده کنیم.

مراغه در صفحه‌های تاریخ بسیار برجسته است

مسوول ستاد مردمی جلیلی گفت: مراغه در صفحه‌های تاریخ با وجود رزمندگان قهرمانش بسیار برجسته است و در این صفحه‌ها در باره مراغه از ایثار، عظمت، غیرت، باور، اخلاص و صداقت نوشته‌اند.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه مدال‌های متعدد بر گردن مراغه آویزان است، بیان کرد: یکی از همین مدال‌ها مدال افتخار مالک است؛ استاندار فقیدی که از من درخواست داشت تا به سوریه اعزام و شهید شود اما او شهید شد و من ماندم.

وی با بیان اینکه مالک را از دورانی که در پایگاه شهید مدنی مراغه فعالیت داشت، می‌شناسد، افزود: او جوان انقلابی، دانشمند و با بصیرت بود و دوستانش باید راهش را ادامه دهند.

وی خطاب به جوانان مراغه بیان کرد: نمی‌توانید بدنبال الگو به اینجا و آنجا بروید؛ هم «پرکار»ها و «درخشی»‌های دوران دفاع مقدس و هم «مالک» زمان خود را بعنوان الگو دارید.

جوانان مراغه چشم به اشاره رهبری دارند

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مراغه نیز بیان کرد: جوانان این شهرستان همگام با جوانان انقلابی کشورمان خط بصیرت را از مقام معظم رهبری آموخته‌اند و چشم به اشاره ایشان دارند تا آن را روی چشمان خود بگذارند.

سردار نوعی‌اقدم: مردم در ادبیات جلیلی، ولی‌نعمت هستند
مرتضی عبدلی، مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مراغه

مرتضی عبدلی افزود: جوانان مراغه وارثان خون پاک شهیدانی چون شهید رحمتی هستند و اجازه نخواهند داد تا ماجرای جام زهر تکرار شود.

وی خطاب به ظریف نیز بیان کرد: قرآن به ما آموخته‌ است که نرم و با لبخند سخن بگوییم اما شما با دشمنان نرم و با مردمان سرزمین خودتان محکم صحبت می‌کنید.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری برگزار میشود و مراغه با ۱۸۶ شعبه اخذ رای برای برگزاری این انتخابات آماده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha