۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۱
کد خبر: 85521158
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تاکید مخبر بر تسریع جستجوی مفقودان و رسیدگی به مصدومان سیل سوادکوه

تهران - ایرنا - سرپرست ریاست جمهوری در پی‌ سیل سوادکوه و در ارتباط تلفنی با استاندار مازندران، بر تسریع در فرایند جستجوی مفقودان، رسیدگی مناسب به مصدومان و نیز آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آتی تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، محمد مخبر در این ارتباط تلفنی، ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها در خصوص حادثه سه شنبه شب پنجم تیر ۱۴۰۳، بر آمادگی همه‌جانبه استان و دستگاه‌های امدادرسان با توجه به هشدارهای هواشناسی برای مقابله با حوادث احتمالی پیش‌رو تاکید کرد و از استاندار مازندران خواست ضمن برآورد خسارات وارده، وضعیت مفقودان این حادثه هر چه سریع‌تر روشن شود.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین بر رسیدگی مناسب به مصدومان سیل و نیز ترمیم و بازگشایی مسیرهای مواصلاتی با توجه به سفرهای تابستانی تاکید کرد.

در این ارتباط تلفنی، یوسف نوری استاندار مازندران ضمن تشریح آخرین وضعیت منطقه از آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در صورت تکرار حادثه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه پنجم تیر ۱۴۰۳ پس از بارندگی‌های شدید در مناطقی از ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی ایجاد شد و خساراتی بر جا گذاشت.

سیل در محدوده طالع‌رودبار سوادکوه منجر به حرکت کردن انبوهی از واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعداد زیادی از خودروها زیر این آوردهای سیلابی مدفون شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha