منتجب‌نیا: پزشکیان فردی متعهد و متخصص است

تربت‌حیدریه- ایرنا- دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی از مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعنوان فردی متعهد و متخصص یاد کرد و گفت: در بین ۶ کاندیدا، تنها ایشان دارای کارنامه درخشان خدمتگزاری، عملکرد مثبت و به دور از دروغ و فریب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان مسعود پزشکیان در تربت‌حیدریه افزود: مردم اگر می‌خواهند از این وضعیت نابسامانی اقتصادی و گرانی نجات یابند، تنها گزینه موجود ایشان هستند.

وی شخصیت شهید رییسی را ستود و در عین حال گفت: رییس جمهور حتی اگر خودش هم پاک باشد، اما وقتی آدم‌های ضعیف را روی کار بیاورد، نتیجه‌اش وضعیت کنونی می‌شود که هر جا پول کم می‌آورند، دست در جیب مردم می‌کنند.

منتجب‌نیا ادامه داد: بر اساس قانون اساسی، رییس جمهور عالی‌ترین مقام اجرایی و رییس قوه مجریه محسوب می‌شود و شایسته است مردم در روز جمعه هفته جاری به فردی رای دهند که قادر باشد مشکلات موجود را برطرف سازد.

منتجب‌نیا: پزشکیان فردی متعهد و متخصص است

وی افزود: جای تعجب دارد در بین این کاندیدها افرادی تایید صلاحیت شده اند که توان اداره یک شهرداری را هم ندارند و در آنجا فضای اختناق ایجاد کرده‌اند یا با آن همه پرونده فساد مالی چطور روی‌شان شده است که در تلویزیون به مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.

این فعال سیاسی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه ۸۰ درصد مشکلات کشور را مدیران بی‌کفایت ایجاد کرده‌اند، گفت: تنها ۲۰ درصد مشکلات ما ناشی از تحریم‌هاست.

منتجب‌نیا، قهر کردن با انتخابات را شایسته مردم ایران ندانست و افزود: روز جمعه باید با تمام قوا افراد بی‌کفایت را کنار بزنیم.

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز همچنین گفت: کاندیدایی که دروغ می‌گوید، دشمن خدا و خلق و نامزدی که فریب‌کاری می‌کند، لیاقت نامزد شدن را ندارد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha