فعال سیاسی: روز جمعه حماسه بی‌نظیری در کشور رقم خواهد خورد

شهرکرد- ایرنا- فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: روز جمعه حماسه بی‌نظیری در کشور رقم خواهد خورد و مردم کشور و استان حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی قنبری عدیوی شامگاه چهارشنبه در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در شهرکرد افزود: حامل سلام دکتر پزشکیان به مردم این استان هستم و امید داریم مردم با انتخاب وی مسیر درستی را برای کشور رقم بزنند چراکه معتقدیم رقیب مسعود پزشکیان، مشارکت پایین است.

وی ادامه داد: مسعود پزشکیان شخصیت بارز و شاخصی است که خصوصیات صاف و زلال شما مردان و زنان چهارمحال و بختیاری را دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: انتظار ما این است که مرد، زن، جوان و پیر یکپارچه در پای صندوق‌های رای به مسعود پزشکیان که نمود پاکی، زلالی، خلوص، صداقت، صفا و صمیمیت است رای بدهند.

قنبری با تاکید بر اینکه مسعود پزشکیان با تبعیض مبارزه می‌کند، اظهار داشت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خدمت به محرومان و مستضعفان را سرلوحه کار خود قرار داده است و بنا دارد رویه خودی و غیرخودی را از میان بردارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر پزشکیان انسان وارسته‌ای است که بدون هیچ امتیاز و ویژه‌خواری به مردم خدمت کرده و ۴۰ سال است که وی را می‌شناسیم و جز صداقت چیزی از او ندیده‌ایم.

به گفته قنبری، مسعود پزشکیان می‌تواند کشور را از شرایط بد داخلی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نجات دهد و شرایط ایران در جهان را به سوی ثبات و پایداری سوق دهد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha