۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85521172
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شرکت در انتخابات؛ عقلانیت است

رشت - ایرنا - رئیس ستاد قالیباف در استان گیلان گفت: در خصوص انتخابات باید با عقلانیت پیش برویم و امروزاین عقلانیت می‌گوید که باید در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش ایرنا، کیهان هاشم‌نیا چهارشنبه شب در اجتماع طرفداران قالیباف در رشت اظهار کرد: اگر بخواهیم با عقلانیت عمل کنیم یک پاسخ روشن وجود دارد و آن هم شرکت در انتخابات است.

وی افزود: ما هیچ راهی جز عقلانیت نداریم و باید در سایه مشارکت حداکثری انتخابی اصلح داشته باشیم که در بین ۶ نامزد ریاست جمهوری، بی شک قالیباف کارآمدترین فرد است.

استاندار اسبق گیلان ادامه داد: ما باید پس از ۴۴ سال سکان هدایت کشتی نجات را به دست کسی بسپاریم که کارنامه روشن داشته باشد و دنبال تئوری و شعار نباشد، مرد عمل باشد و امروز در میان نامزدهای کنونی ریاست جمهوری قالیباف کارنامه موفقی دارد.

وی اضافه کرد: قالیباف فردی باتجربه و اهل استدلال است و از ۱۹ سالگی که فرماندهی لشگر را دراختیار داشت تاکنون که ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد، در همه پست‌ها موفق بوده و عقلانیت می‌گوید که باید به چنین شخصی رای دهیم.

رئیس ستاد قالیباف در گیلان بیان کرد: کشور ما ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد در عین حال تهدید و چالش نیز زیاد دارد. باید برای موفقیت از ظرفیت و مزیت موجود در میان توفان چالش و تهدیدها بهره برداری کنیم.

هاشم‌نیا خاطرنشان کرد: اگر کشور ما موفقیتی در بخشهای مختلف دارد، بابت استفاده درست از فرصتها در مقابل تهدیدها بوده و اگر شاهدیم که در برخی از بخش ها همانند اقتصاد با مشکل مواجهیم به دلیل آن است که منتظر بودیم دیگران برای ما بسازند و خود به دنبال چاره نبوده و از ظرفیتها بهره نبردیم.

وی اظهار کرد: قالیباف این توان و قدرت را دارد که از ظرفیت‌های موجود با وجود تهدیدها و چالش‌های مختلف، بهترین استفاده را برده و مشکلات را برطرف کند و به خوبی توان استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارد.

به گزارش ایرنا، چهارشنبه شب در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت تجمع هواداران محمدباقر قالیباف برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha