عضو ستاد انتخاباتی قالیباف: گره زدن مشکلات به تحریم‌ها خیانت به کشور است

ارومیه- ایرنا- عضو ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: گره زدن همه مشکلات به تحریم‌ها بزرگترین خیانت به کشور است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پور ابراهیمی چهارشنبه در ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در ارومیه با بیان اینکه نرخ رشد اقتصادی کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم کمتر از نیم درصد بود، افزود: کسانی در گذشته آمدند و مجوزهایی گرفتند تا در عرصه اقتصادی، مشکلاتی را در مذاکرات حل کنند.
وی اظهارکرد: در مذاکرات، آمریکا همه تعهدات خود را زیرپا گذاشت اما ایران به تعهدات خود عمل کرد، آیا با این ادبیات می خواستند کشور را اداره کنند.

پور ابراهیمی ادامه داد: وارد چله دوم انقلاب شدیم و باید در عرصه هایی که موفقیت داشتیم با قوت ادامه پیدا کند، در عرصه هایی که ضعف داشتیم، پوشش داده شده و آسیب‌ها، رفع شود.

وی گفت: امروز برای برون رفت از شرایط کنونی به رویکرد جهانی نیاز داریم تا نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف پوشش داده شود.

وی با بیان اینکه بعضی وقتها انگشت روی نقاط ضعف گذاشته شده و پیشرفت ها دیده نمی شود، افزود: امروز جمهوری اسلامی به قطب منطقه تبدیل شده چنانکه در زمینه علمی صاحب رتبه های برتر است و در سایر حوزه ها نیز رتبه های بالا دارد.

پور ابراهیمی ادامه داد: درحوزه نظامی، نانو فناوری و هوافضا رتبه های خوبی نصیب کشور شده و همه آنها از نقاط قوت ایران است.

وی اظهارکرد: امروز کشورهای غربی اعتراف می کنند جمهوری اسلامی بالاترین مقام و قدرت را در منطقه دارد و پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی نمونه بارز اقتدار جمهوری اسلامی است که تمام دنیا را متحیر کرد.

وی به ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: ارومیه از شهرهای گردشگری سلامت است و این صنعت می تواند برای استان ارزآور باشد.

پور ابراهیمی افزود: آذربایجان غربی صاحب اتاق بازرگانی با قدمت یک قرن است که فرصت و مزیت خوبی برای استان است.

وی اضافه کرد: احیای دریاچه ارومیه از اولویت های اول ماست و به این مهم پرداخت خواهد شد.

وی حضور اقوام و ادیان مختلف در این استان را ظرفیتی برای آن برشمرد.

به گزارش ایرنا، سخنرانی پورابراهیمی با تشویق هموطنان کرد و ترک زبان همراه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha