فراخوان ستاد نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در یزد: بستر مشارکت همه سلیقه‌ها فراهم است

یزد - ایرنا - تعدادی از روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد شهروندان استان دارالعباده را به مشارکت فعال در انتخابات هشتم تیر ماه دعوت کردند.

رییس ستاد تبلیغاتی دکتر سعید جلیلی در استان یزد چهارشنبه شب در گفت و گو با گزارشگر ایرنا گفت: اولویت این ستاد از ابتدای زمان آغاز تبلیغات، تحقق توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده است.

محسن ابوترابی افزود: بر این اساس برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های مختلفی از سوی این ستاد با همکاری جمعی از شهروندان و با مشارکت اقشار مختلف برگزار شد.

وی ادامه داد: اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات هشتم تیرماه از اهمیتی فراوانی در زمینه ناامیدی دشمنان و تقویت نظام اسلامی برخوردار است به همین منظور ، مخاطبان ستاد دکتر جلیلی در استان یزد در طول زمان تبلیغات همه اقشار مردم بودند و برنامه های این ستاد متناسب با اقشار مختلف برگزار شد.

ابوترابی بیان کرد: معرفی چهره مردمی و انقلابی سعید جلیلی به نحو مناسب از دیگر برنامه های محوری این ستاد بود که پیگیری و اقدام لازم در این زمینه با برگزاری جلستان متعدد به عمل آمد.

وی گفت: مردم استان یزد در طول حیات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سرآمد و الگویی برای دیگر استان‌ها بودند و در انتخابات پیش رو نیز با حضور گسترده خود حماسه می آفرینند .

همه سلایق دارای نماینده در این انتخابات هستند

رییس ستاد تبلیغاتی دکتر مسعود پزشکیان در استان یزد نیز گفت: از روزهای آغاز تبلیغات، فعالیت ستاد در استان با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته های مختلف آغاز شد و در فاصله چند هفته مانده به انتخابات اقدامات موثری در زمینه معرفی برنامه های دکتر پزشکیان انجام شد.

محمدعلی طالبی اضافه کرد: در همین راستا نشست هایی متعددی با گروه های مختلف مردم برگزار و چندین سخنرانی با حضور شخصیت های کشوری و استانی در محل ستاد و مکان های دیگر برگزار شد.

وی ادامه داد: فضای تبلیغاتی خوبی در این انتخابات در استان یزد حاکم است و همه ستادهای انتخاباتی نامزدها فعالیت های خوبی را برای ارتباط با شهروندان و معرفی برنامه ها، سازماندهی و فضای پرشور و نشاطی را برای مشارکت مردم فراهم کردند.

طالبی تصریح کرد: عرصه انتخابات بهترین فرصت برای حضور همه سلایق در تصمیم سازی های کشور است و این انتخابات پس از چندین سال این ویژگی را دارد که همه سلایق دارای نماینده ای در این دوره هستند و مردم می توانند به نامزدهای مورد علاقه خود را از میان این ۶ نفر رای دهند و بهانه ای برای عدم مشارکت وجود ندارد.

استاندار سابق استان یزد اظهار امیدواری کرد: استان یزد در بسیاری از انتخابات از نظر میزان مشارکت شهروندان سرآمد بوده باز هم رکورددار مشارکت در این انتخابات خواهد بود و با حضور همه مردم رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی و رای بالا انتخاب می شود تا در بعد بین المللی و داخلی بتواند اقدامات موثری را برای رفع برخی مشکلات که دامن‌گیر جامعه شده، به انجام برساند.

انتخاب فردی توانمند برای قوه مجریه مشکلات کشور را کاهش می دهد

رییس ستاد تبلیغاتی دکتر علیرضا زاکانی در استان یزد نیز به گزارشگر ایرنا گفت: مردم با حضور خود در انتخابات موجب اقتدار کشور و تداوم انقلاب اسلامی هستند.

حسین حداد محمدآبادی افزود: مردم باید در انتخابات به دنبال شناخت و پس از آن انتخاب فرد اصلح باشند، تا با انتخاب یک فرد توانمند برای قوه مجریه زمینه کاهش مشکلات کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: ستاد دکتر زاکانی نیز با همکاری و مشارکت جمعی از شهروندان به خصوص جوانان استان، برای جلب مشارکت و معرفی نامزد خود برنامه های مختلفی را برای طیف های متعدد جامعه برگزار کرد.

مسول ستاد زاکانی در یزد بیان کرد: در طول زمان تبلیغات علاوه بر توزیع بنر و پوستر، نسبت به حضور در مناظرات، جلسات پرسش و پاسخ و برنامه های تبیینی در استان اقدام شد که در آگاهی اقشار مختلف از برنامه های دکتر زاکانی نقش موثری داشته است.

حداد تصریح کرد: مردم باید با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح در جهت تقویت نظام و شکست اهداف دشمنان بکوشند و صحنه انتخابات را با حضور و مشارکت خود به حماسه ای دیگر در پاسداری از کیان ایران اسلامی تبدیل کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در استان یزد نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را مهم خواند و گفت: مشارکت گسترده مردم در این حماسه سیاسی ضامن بقای کشور است و از مولفه قدرت در سطح داخلی و بین المللی است.

"امین قرنی یزدی" افزود: در ایام انتخابات ۲ محور تبیین موضوع انتخابات و شرایط کشور در سطح داخلی ، منطقه ای و بین المللی را با برگزاری سلسله جلساتی از سوی کمیته های مختلف ستاد به صورت چهره به چهره با مردم دنبال کردیم .

فراخوان ستاد نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در یزد: بستر مشارکت همه سلیقه‌ها فراهم است

وی اظهار کرد: همچنین تبیین مواضع دکتر قاضی زاده هاشمی برای به مردم مطرح و بیان شد تا در جریان برنامه های این نامزد انتخاباتی قرار گیرند.

تلاش گزارشگر ایرنا برای گفت و گو با مسئولان ستادهای دیگر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری نتیجه ای به دنبال نداشت .

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha