ثبت احوال کردستان در روز رای گیری به شهروندان خدمات می‌دهد

سنندج- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: همه ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان در روز برگزاری انتخابات تا پایان زمان رأی‌گیری فعال است.

به گزارش ایرنا، علی جوکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات، مدارک لازم برای اخذ رای و شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، فقط اصل شناسنامه و کارت هوشمند ملی است.

وی افزود: همه ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان انجام دهنده امور سجلی امروز پنجشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ عصر و روز جمعه تا پایان زمان اخذ رای جهت ارائه خدمات سجلی دایر بوده و آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

مدیرکل ثبت احوال کردستان با بیان اینکه تمامی اقدامات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو در حال انجام است، اضافه کرد: ادارات ثبت احوال استان تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا هیچ فردی به دلیل نداشتن مدارک هویتی از شرکت در انتخابات محروم نشود.

جوکار درخصوص افرادی که در ماه های گذشته درخواست تعویض شناسنامه خود را در دفاتر پیشخوان تنظیم کرده ولی تاکنون برای تحویل شناسنامه خود مراجعه نکرده‌اند، ادامه داد: شناسنامه تمام این افراد اعم از تعویض و المثنی صادر شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۲۲۳ فقره کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان آماده تحویل است از متقاضیانی که پیامک تحویل کارت را دریافت کرده‌اند تقاضا کرد روزهای پنجشنبه و جمعه با مراجعه حضوری به ادارات ثبت احوال و یا دفاترپیشخوان نسبت به تحویل کارت خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha