۱۶ دفتر پیشخوان خراسان شمالی در روز انتخابات دایر است

بجنورد-ایرنا- مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ۱۶ دفتر پیشخوان در شهرستان های استان از زمان آغاز رای گیری تا پایان انتخابات برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان دایر است.

علی زاهدی نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تمام ادارات ثبت احوال در سطح استان برای رفاه حال مردم و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات جهت رفع مشکلات شناسنامه و یا صدور ابلاغ شماره ملی از زمان آغاز تا پایان رای گیری دایر است.

وی افزود: ادارات ثبت احوال شهرستان های استان روز گذشته (پنجشنبه) برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان جهت مشارکت در انتخابات تا ساعت ۱۷ دایر بود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اضافه کرد: امکان تماس در ادارات توسط ثبت احوال استان مشخص شده است تا در روز انتخابات چنانچه شعب اخذ رای هرگونه سوالی داشتند این اداره پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: ثبت احوال با خدمات الکترونیکی و سامانه یکپارچه احراز هویت بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی و سالم را مهیا کرده است.

صدور ۱۰ هزار و ۲۰۰ کارت آماده تحویل

زاهدی نیا تاکید کرد: ۱۰ هزار و ۲۰۰ کارت ملی هوشمند در استان آماده تحویل به متقاضیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است که در یک هفته اخیر بیش از هزار کارت به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

براساس آخرین برآوردهای جمعیتی در استان ۴۹۷ هزار و ۳۰۹ نفر از جمعیت را مردان و ۴۹۲ هزار و ۵۲۳ نفر را زنان تشکیل می دهند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha