مشگین‌شهری‌ها با حضور پرشور در انتخابات دین خود به شهید جمهور را ادا می‌کنند

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به خدمات بی‌نظیر دولت سیزدهم در جای جای این شهرستان گفت: اهالی غیور این منطقه روز جمعه با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای دین خود نسبت به شهید جمهور را ادا خواهند کرد.

شهرام محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبیین ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی و تبلور این ویژگی‌ها در رئیس جمهور فقید کشورمان افزود: شهید عزیز ما دارای ویژگی‌های معنوی و اخلاقی برگرفته از فرهنگ قرآن و عترت بود ، ایمان، اخلاص، توکل، خودسازی، اخلاق، عفت، امانت، فداکاری، دوری از غرور، امید و شجاعت از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور مکتبی بود که همه اینها در راستای قبول مسئولیت در نظام اسلامی امر بسیار مهم و ارزشمند به شمار می‌رود.

فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: سخت‌کوشی، تدبیر، عقلانیت، منطق، ابتکار، اعتماد به نفس، کارآمدی، احساس مسئولیت، دلسوزی، شایسته سالاری، سعه صدر و انتقادپذیری از مهارت‌های مدیریتی مدیر تراز جمهوری اسلامی است که همه این ویژگی‌ها در شهید آیت‌الله رئیسی ساری و جاری بود.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت منطقه با حضور گسترده در انتخابات روز جمعه برای ادامه مسیر این رئیس جمهور مکتبی و انقلابی حماسه تاریخی دیگری رقم خواهند زد.

ساماندهی سه هزار نفر برای برگزاری انتخابات در مشگین شهر

محمدی گفت: ۱۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان آماده شده و تمام اقلام انتخاباتی امروز تحویل نمایندگان فرمانداران خواهد شد تا از نخستین ساعات فردا (جمعه) کار اخذ رای در شعب پیش‌بینی شده به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: سه هزار نیروی اجرایی ، نظارتی ، انتظامی ، امنیتی و قضایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان که بزرگترین شهرستان استان اردبیل از نظر وسعت و دومین شهرستان از نظر تعداد جمعیت است ، سازماندهی شده‌اند.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به استقرار ۶۰ درصد عشایر منطقه مغان در مناطق ییلاقی و دامنه‌های سبلان در این شهرستان گفت: ۶ صندوق سیار برای اخذ آرای عشایر کوچنده پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به صادر شدن هشدار قرمز هواشناسی و جاری شدن سیل در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در اثر سیل برخی باغات و ییلاقات منطقه از بین رفته و جلسه ستاد بحران به ریاست استاندار و اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی از جمله راهداری ، بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی و امور عشایری برگزار شد تا جاده‌های ارتباطی منطقه با سرعت پاکسازی و روند ارسال اقلام انتخاباتی و صندوق‌های اخذ آرا به این روستاها و مناطق سیل‌زده تسهیل شود.

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha