۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85521480
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۱۱ طرح صنعتی تا پایان سال در یزد

یزد- ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد از بهره برداری ۱۱ طرح صنعتی تا پایان سال در استان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح ها افزون بر سه هزار فرصت شغلی فراهم می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت یزد" محمدکاظم صادقیان" افزود: این طرحها با سرمایه گذاری ۳۱ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها ارزآوری خوبی برای استان و کشور خواهد داشت و خوراک واحدهای صنعتی را تامین می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد درباره طرح‌های صنعتی افتتاح شده این هفته در استان هم خاطرنشان کرد: چند روز پیش شاهد افتتاح پنج طرح با سرمایه گذاری سه هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۲۶ نفر بودیم.

صادقیان هدف از افتتاح این طرح‌ها را تکمیل زنجیره‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: این مساله سبب می‌شود تا ارزش افزوده بیشتری برای ما به وجود بیاید در حوزه صنایع سلولزی نیز این رویکرد وجود دارد و وارد صنعتی شدیم که هم آبخواهی کمی دارد و هم در زمینه محیط زیستی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی درباره واحدهای احیا شده در دولت سیزدهم در استان اظهار داشت: ۷۵ واحد صنعتی در سه سال گذشته احیا شده که بازگشت یکهزار و ۳۰۰ نفر را به چرخه اشتغال به همراه داشت ،همچنین سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی هم با بازگشایی این واحدها به اقتصاد استان بازگشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha