۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در کیش برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند

کیش- ایرنا- بخشدار کیش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این منطقه گفت: ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در کیش برگزاری انتخابات را عهده دار هستند.

به گزارش ایرنا، محبوبه کرمی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه ۲۸ شعبه اخذ رای برای بخش کیش در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ شعبه اخذ رای در داخل جزیره کیش و سه شعبه نیز در جزیره لاوان و هندورابی فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: از شعب پیش بینی شده برای جزیره کیش نیز ۲۰ شعبه ثابت و پنج شعبه اخذ رای نیز سیار خواهد بود.

بخشدار کیش با بیان اینکه « با توجه به شرایط جغرافیایی، در تمامی مناطق جزیره صندوق اخذ رای پیش بینی شده است»، افزود: از تمامی ظرفیت‌های مدیریتی برای برگزاری یک انتخابات پر شور بهره مند خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش حساس و خطیر رسانه‌ها در افزایش مشارکت انتخاباتی، بیان کرد: نقش رسانه‌ها در فرآیند برگزاری انتخابات نیز بسیار مهم است که در همین راستا شرایط لازم برای فعالیت اصحاب رسانه در روز انتخابات نیز فراهم شده است.

کرمی اضافه کرد: روز جمعه هشتم تیرماه مردم با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای، اقتدار نظام در عرصه ملی و بین المللی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گفته بخشدار کیش از بین نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، طبق حروف الفبا مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف روئسای ستاد انتخاباتی خود را به بخشداری اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای ساعت هشت صبح فردا /جمعه/، هشتم تیر ماه همزمان با سراسر کشور در کیش نیز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha