اجماع مسوولان ورزشی و غیرورزشی برای حل مشکل نساجی

ساری- ایرنا- جلسه بررسی و رفع مشکلات باشگاه نساجی مازندران با بیان مشکلات و ایراداتی که AFC به این باشگاه گرفته، برگزار و بر رفع هر ۳۳ ایراد مطرح شده، تاکید شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جلسه بررسی و رفع مشکلات باشگاه نساجی مازندران شامگاه چهارشنبه با حضور جواد مولایی، فرماندار قائمشهر، علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، کاظم علیپور، شهردار قائمشهر، روشنک و فرزین‌فر نمایندگان سازمان لیگ فوتبال، رحیم درزی خلردی، رئیس هیات فوتبال استان مازندران، ابراهیمی، معاون اجرایی باشگاه نساجی و سایر مدیران و مسئولان مربوطه برگزار شد، در خصوص مباحث مختلف و مشکلات باشگاه نساجی بحث و تبادل نظر و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات گرفته شد.

فرماندار قائمشهر در این جلسه، نساجی را شناسنامه ورزش و فوتبال مازندران دانست و گفت: مردم مازندران و شهرستان قائمشهر تعصب خاصی به فوتبال و تیم ریشه‌دار نساجی دارند.

مولایی با بیان اینکه ما همیشه در کنار باشگاه نساجی هستیم و این تیم را تنها نخواهیم گذاشت، افزود: نساجی یکی از ریشه‌دار ترین تیم‌های حاضر در ایران است و به نوعی نساجی سند ورزشی استان مازندران است.

فرماندار قائمشهر بیان کرد: همه ما بر این وظیفه هستیم که از مالک و مدیران باشگاه نساجی و تمام عوامل این تیم تشکر کنیم.

اجماع مسوولان ورزشی و غیرورزشی برای حل مشکل نساجی

مولایی ادامه داد: درخواست مردم قائمشهر ساخت ورزشگاه جدید بود که با نشستی که با استاندار داشتیم آقای استاندار بلافاصله این موضوع را مطرح کردند و قرار شد با هماهنگی آقای حدادیان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با هم‌افزایی، این اقدام مهم را در شهرستان قائمشهر انجام دهیم.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه پیگیر رفع مشکلات باشگاه نساجی هستیم، گفت: این جلسات باعث دلگرمی مردم شهر است و ما اگر وظیفه خودمان را در قبال این تیم انجام ندهیم خودمان ضرر خواهیم کرد.

مولایی با بیان اینکه شادی مردم باعث خوشحالی ماست، افزود: ما تمام همکاری و تمام توان خودمان را برای برطرف شدن مشکلات باشگاه نساجی انجام می‌دهیم تا ساخت استادیوم جدید، الزامات AFC را اصلاح و رعایت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه همه ما هوادار نساجی هستیم و هیچوقت این تیم را تنها نخواهیم گذاشت، افزود: نساجی یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ ایران از لحاظ ساختاری و مدیریت مالی است که در طول چند سال اخیر به لطف مدیریت صحیح شخص آقای رضا حدادیان سرپا و در حال فعالیت است.

علی رجبی به موضوع پیگیری فوری و دستور شخص استاندار مازندران برای رفع مشکلات باشگاه نساجی اشاره کرد و بیان کرد: مشکلات اعلام شده از سوی سازمان لیگ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و برخی موارد دیگر بود که ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که هرچه سریعتر مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

وی گفت: خواسته شخص استاندار است که مشکلات باشگاه نساجی هرچه زودتر مرتفع شود و این عزم از سوی آقای استاندار و اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران وجود دارد که این دغدغه‌ها و خواسته‌های برطرف شود چون نساجی برند ورزش مازندران است و شور و نشاط اجتماعی که از سوی باشگاه نساجی به استان مازندران و شهرستان قائمشهر تزریق می‌شود را از هیچ راه دیگری نمی‌شود یافت.

اجماع مسوولان ورزشی و غیرورزشی برای حل مشکل نساجی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: ساخت استادیوم جدید شاید چندین سال به طول بینجامد، بنابرین ما باید با توجه به شرایط استان، الزاماتی که AFC‌ میخواهد را اصلاح کنیم.

رجبی گفت: با اعلام مسئولان سازمان لیگ، چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر یکی از بهترین چمن‌های ورزشگاه‌های ایران است. یکی از مشکلات، مشکل ورود و خروج اتوبوس‌هاست که در تلاش برای رفع این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: اگر تخریبی برای ورود اتوبوس‌ها به داخل استادیوم نیاز باشد، به‌زودی این تغییرات صورت خواهد گرفت.

رجبی تاکید کرد: بحث جایگاه بانوان و ورود و خروج بانوان، فیبر نوری و مشکل جایگاه خبرنگاران یکی از مهمترین مباحث مطرح شده بود که برای فصل جدید سعی و تلاش داریم تا هرچه زودتر با همکاری باشگاه نساجی و سایر ارگان‌های مربوطه این مشکلات را مرتفع کنیم.

۳۳ ایرادی که باید برطرف شود.

نماینده سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این جلسه از به‌روزرسانی خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت و افزود: هر سال این بازدیدها از استادیوم‌ها صورت می‌گیرد و الزاماتی که خواست AFC است به باشگاه ها ابلاغ می‌شود. امسال هم باتوجه به شرایطی موجود برخی موارد دیگر اضافه شده است.

امیرحسین روشنک با اشاره به مهمترین مشکلات ورزشگاه ادامه داد: در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر۳۳ ایراد وجود دارد که خیلی از این موارد جزئی است و قابل برطرف شدن است.

وی ضمن تقدیر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، گفت: عمده مشکل ورزشگاه شهید وطنی بحث چمن، سکو و وی آی پی بود که دفعات قبل مرتفع شده است.

نماینده سازمان لیگ فوتبال افزود: موارد اصلی‌ای که هست، بحث ورودی تیم‌هاست و باید این مشکل نیز برای فصل بعد برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha