۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85521561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرمانده سپاه ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور حداکثری و باشکوه خود در انتخابات، موجب پیشرفت و مصونیت‌بخشی کشور در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی می‌شوند.

سرهنگ «علی‌اصغر فارسی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل در انتخابات است و مردم باید بار دیگر در این عرصه مهم سیاسی حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

وی افزود: حضور همیشگی و بابصیرت مردم موجب پاسداری از نعمت جمهوری اسلامی، خون شهدای انقلاب، حفظ اقتدار نظام و افزایش اُبُهت مسئولان نظام در دنیا است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: ملت ایران یک ملت مؤمن و همیشه پای کار و با بصیرت است و با وجود اینکه در برخی از مسائل مطالبه‌گر هستند، اما روز جمعه هشتم تیرماه با حضور گسترده و حداکثری خود، زمینه‌ساز ایران قوی و قدرتمند خواهند شد.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه مردم ایران همواره در این امتحانات بزرگ و عرصه‌های مهم سیاسی کشور در صحنه بوده و هستند، ادامه داد: انتخابات هشتم تیر نیز یکی دیگر از امتحانات بزرگ الهی است که با مشارکت حداکثری باید سربلند بیرون بیاییم.

وی صحنه انتخابات را مصداق جهاد عمومی مردم دانست و افزود: پیروزی در این جهاد بزرگ، انتخاب اصلح و سپردن امانت‌ به اهلش است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه انتخابات یک امانت اجتماعی است، گفت: همانطور که در انتخاب شهید رئیسی ملت ما با بصیرت امانت‌ را به اهلش سپردند و نتیجه آن این شد که شهید جمهور سبک جدیدی از خدمت را در طی این سه سال رقم زد، باید این انتخاب آگاهانه ادامه پیدا کند تا بتوانیم مسیر فتح قله‌ها را ادامه دهیم.

سرهنگ فارسی مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه را مهمترین اصل در انتخابات پیش‌رو دانست و اظهار کرد: برای انتخاب اصلح، به دیدگاه رهبر معظم انقلاب توجه می‌کنیم که فرمودند ما به یک رئیس جمهور فعال، پرکار و خستگی‌ناپذیر که به مبانی جمهوری اسلامی متعقد باشد، نیاز داریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، تاکید کرد: شهید رئیسی توانست با سبک جدید خدمت، برای بسیاری از چالش‌ها و ضعف‌ها راه‌حل پیدا کند و مسیر درست و مناسب را هموار کرد.

سرهنگ فارسی گفت: همانطور که حضرت علی(ع) در نهج البلاغه فرمود، من را با چند چیز همچون ورع، عفت، سداد و اجتهاد یاری کنید،شهید رئیسی نیز نمونه بازر «سداد» (استقامت و پایداری) بود و این مهمترین ویژگی ایشان بود که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌ها در طی سه سال به نقطه اوج خود رسید.

به گزارش ایرنا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha