۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85521586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: راه شهید رییسی ادامه یابد

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85521586
فرماندار بروجرد: راه شهید رییسی ادامه یابد

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: شهید رییسی و دولت سیزدهم در راه خدمت به محرومان گام‌های بسیاری برداشتند و امروز همه ما تکلیف و وظیفه داریم که راه شهید جمهور ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در آیبن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر و مراسم چهلم شهدای خدمت که در مسجد نخی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز شهید رییسی عشق و علاقه او به ولایت فقیه بود و همواره در راه خدمت به مردم و محرومان تلاش می کرد به طوری که در همان زمانی که در دستگاه قضایی مسوولیت داشت کارخانه ‌های راکد بسیاری را احیا کرد.

وی با اشاره به خدمات موثری که در دولت سیزدهم انجام شد، افزود: عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دولت شهید رییسی آغاز و در حال انجام است و اکنون تعداد ۲۴۰ واحد مسکونی نیز آماده تحویل است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته سختی های متعددی را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: تحریم ها سنگین و ترورهای ناجوانمردانه ای که علیه نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان انجام شد از جمله این فتنه ها بود و از جمله مهمترین و ناجانمردانه ترین، ترورها شهادت شهید بهشتی است.

وی با تاکید بر اینکه راهبردهای شهید رییسی باید تداوم داشته باشد، ادامه داد: حمایت از جبهه مقاومت و تقویت این جبهه از جمله این راهبردها است که بعد از شهید رییسی هم باید این مسیر ادامه داشته باشد.

فرماندار بروجرد با اشاره به راهبرد مقتدرانه شهید رییسی در برابر دشمنان یادآور شد: شهید رییسی در مواجهه با غرب و آمریکا راهبرد التماس و لبخند را نداشت بلکه به صورت قوی و محکم موضع گیری می کرد همانگونه که در محافل بین المللی تصویر شهید قاسم سلیمانی و قرآن را بالا گرفت.

وی افزود: نگاه و راهبرد دیگر شهید رییسی در قاره آفریقا و در منطقه بود که به قاره آفریقا به عنوان یک فرصت نگاه می کرد و در ارتباط با کشورهای همسایه هم ارتباط و مذاکره برقرار و آنها را با سیاست ها و برنامه های نظام جمهوری اسلامی همراه کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه امروز همه ما وظیفه داریم راه شهید رییسی را ادامه دهیم، بیان کرد: این شهید صادق، مجاهد، حامی محرومان و مبارزه کننده با فساد را باید ادامه داده شود و فردی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارد چرا که شهید رییسی تراز ریاست جمهوری را به جایگاه والایی در خدمت به مردم ارتقا دادند و نفر بعدی هم باید در همان تراز باشد.

وی در خصوص اهمیت مسئله انتخابات گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آخرین ماموریت دولت شهید رییسی است و همه ما باید با تلاش برای ارتقای مشارکت مردمی در این انتخابات به وظیفه خود عمل کنیم.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اصل مشارکت بالا در انتخابات افزود: همه ما وظیفه داریم انتخابات را بر معیارهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب که شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت است، برگزار کنیم.

مرادی یادآور شد: در شهرستان بروجرد ۶ هزار نفر به منظور برگزاری انتخابات به بهترین نحو آموزش دیده اند تا به عنوان عوامل اجرایی فرایند انتخابات را برگزار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خون شهید رییسی باعث افزایش مشارکت می شود، اظهار کرد: امروز همه باید هوشیار باشیم تا فردی اصلح انتخاب شود در دولت شهید رییسی اقدامات موثری انجام شده به طور مثال در حوزه اقتصاد و معیشت رشد اقتصادی را منفی تحویل گرفت و با ۱۷ درصد رشد مثبت تحویل داد.

مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در محل مسجد نخی شهرستان بروجرد با حضور مسوولان و مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.
هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha