۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85521630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری هشت عامل نزاع دسته جمعی در نظرآباد‏ 

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85521630
دستگیری هشت عامل نزاع دسته جمعی در نظرآباد‏ 

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع دسته ‏جمعی در شهرستان نظرآباد این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از محله های شهر نظرآّباد، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ ، پلیس اطلاعات و یگان امداد در محل درگیری حضور یافتند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد چند مرد جوان به دلیل اختلافات قبلی با سلاح سرد از جمله قمه، تبر ،چاقو و چوب دستی با یکدیگر درگیر که با حضور قاطعانه ماموران انتظامی هشت نفر از عوامل نزاع قبل از فرار در محل درگیری دستگیر شدند.
هداوند با بیان اینکه در این درگیری چند باب مغازه ، منزل شخصی و خودرو تخریب شد، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونیدر اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

دستگیری سارق انبارهای بازار میوه در کرج

دستگیری هشت عامل نزاع دسته جمعی در نظرآباد‏ 


فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق انبارهای بازار ‏میوه و تره بار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"پیمان گودرزی" افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه از انبارهای بازار میوه و تره بار محمد شهر ، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل کلانتری۲۵ محمد شهر قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی سرنخ های به دست آمده مشخص شد سرقت توسط یک نفر متهم صورت گرفته که با انجام اقدامات پلیسی ، هویت این فرد شناسایی و دستگیر شد.
گودرزی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به ارتکاب هشت فقره سرقت اعتراف کرد، گفت : کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 6 میلیارد ریال ذکر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha