یک هزار عوامل اجرایی، انتخابات هشتم تیر را در چایپاره برگزار می‌کنند

ارومیه- ایرنا- فرماندار چایپاره گفت: یک هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات هشتم تیر در این شهرستان آماده هستند.

سعید شکورزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۵۴ شعبه اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۲۰ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار هستند.

وی اضافه کرد: یک هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا در روز جمعه در این شهرستان آماده هستند.

وی با بیان اینکه شعبات برای شرکت معلولان نیز مناسب سازی شده است، افزود: ۲ شهر قره‌ضیاءالدین و حاجیلار به همراه ۷۵ روستای دارای سکونت در این شهرستان وجود دارد و تمامی پیش بینی‌ها لازم جهت ثبت مشارکت انتخاباتی تمهید شده است.

وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات در سه مرحله قبل، حین و بعد برگزاری انتخابات تاکید کرد: جلسات مکرر و آموزشی باید برای مجریان انتخابات، فعالان حوزه فضای مجازی و نهایی برگزار و همه این افراد در خصوص تخلفات توجیه شوند.

فرماندار چایپاره ادامه داد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برگزاری جلسات آن کمک به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی است.

به گزارش ایرنا، با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی، «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا، هشتم تیر برگزار می‌شود.

چایپاره با جمعیت بیش از ۴۷ هزار نفری در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha