زیرساخت‌های کرمان آماده خلق حماسه‌ای دیگر/ بیش از ۲ هزار شعبه اخذ رای به روی مردم گشوده شد

کرمان- ایرنا- چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز(جمعه) هشتم تیرماه در استان کرمان نیز آغاز شد و می رود تا با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در ابن انتخابات رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، شعب اخذ رای در سراسر استان کرمان از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) هشتم تیرماه رای گیری از واجدان شرایط را آغاز کردند.

پیشتر رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کرمان در نظر گرفته شده است گفت که ۶۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات این دور فعالیت خواهند داشت.

رحمان جلالی افزود:به منظور برگزاری شایسته انتخابات تدابیر و تمهیدات لازم در ستاد انتخابات استان کرمان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: کمیته‌ های ستاد انتخابات در استان کرمان از چندی قبل تشکیل شده بود.

جلالی تاکید کرد:در این دوره از انتخابات کمیته امور زیرساخت و زیربنایی نیز به منظور تامین زیرساخت‌های مورد نیاز انتخابات راه اندازی شده است

وی افزود: تدابیری اندیشیده شده که مدیران کل استان در کنار فرمانداران شهرستان ها در انتخابات به منظور پشتیبانی شعب اخذ رای به عنوان معین حضور پیدا کنند.

جلالی با بیان اینکه بیشتر فرآیند انتخابات در استان کرمان به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود اظهار داست: ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه احراز هویت برای هشتم تیر مهیا شده است.

وی گفت: برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه یا کارت ملی الزامی است.

این مسئول بیان کرد: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های امنیتی در استان کرمان ایجاد و اطلس امنیتی انتخابات بازخوانی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات و سلامت انتخابات برای ما مهم است اما خط قرمز ما نیز جانبداری و طرفداری‌ از نامزدها است ادامه داد: عوامل اجرایی حق دخالت و جانبداری له یا علیه نامزدها را ندارند و نباید از امکانات دولتی برای نامزدها بهره ببرند.

وی تاکید کرد: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در استان کرمان نداشتیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha