۹ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85521752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۳ پرونده قاچاق به ارزش ۴۹۳ میلیارد ریال در گیلان تشکیل شد

رشت- ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل ۱۳۳ پرونده قاچاق در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: ارزش ریالی این پرونده ها ۴۹۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال بود.

علی رضا حسینیان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا چهارم تیرماه جاری ۱۸ هزار و ۱۴۴ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان انجام شد که از این تعداد برای سه هزار و ۱۲۸ متخلف پرونده ای به ارزش ۶۴۵ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال تشکیل شد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۸۲۲ خبازی و کارخانجات آرد نیز طی این مدت مورد بازرسی قرار گرفتند و پرونده ای که برای ۷۰۶ متخلف تشکیل شد به ارزش یک میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال بود.

وی تصریح کرد: بازرسان هزار و ۲۴۳ مشاور املاک را نیز بازرسی کردند و ۱۱۱ پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال برای این متخلفان تشکیل شد.

حسینیان افزود: در این مدت بازرسان هزار و ۲۴۳ واحد عرضه کننده کود و سموم کشاورزی را نیز مورد بازرسی قرار دادند و ارزش ریالی ۲۳ پرونده تخلف این حوزه ۱۹۱ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد : از ابتدای امسال تا چهارم تیرماه ۱۴۰۳ از چهار هزار و ۲۹۹ گروه کالایی خدمات بازرسی شد و ۷۰۷ متخلف شناسایی شدند. همچنین طی این مدت هشت هزار و ۹۵۰ واحد عرضه محصولات قضایی بازرسی و هزار و ۶۷۶ متخلف هم شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: ۲۳۹ متخلف عرضه پوشاک، کیف و کفش و ۷۱ متخلف لوازم خانگی نیز از بین ۲ هزار و ۱۵۱ مورد بازرسی بعمل آمده شناسایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha