تغییر یک شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری ایران در انگلیس

لندن – ایرنا – سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که محل یکی از شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در انگلیس تغییر کرده است.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده است: انتخابات ریاست جمهوری ایران در انگلیس، ولز و اسکاتلند روز جمعه هشتم تیر ماه در ۱۰ شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد. پنج شعبه در لندن برقرار خواهد بود که آدرس همه پنج شعبه پیشتر به اطلاع هموطنان عزیز رسیده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با این وجود و متاسفانه علی غم تلاش های صورت گرفته، امکان برگزاری انتخابات در کانون توحید وجود نخواهد داشت و به همین خاطر و برای رفاه حال هموطنان گرامی، یک شعبه اخذ رای در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، ایجاد شده است.

آدرس جدید شعب لندن از این قرار است.

تغییر یک شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری ایران در انگلیس

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، فردا (جمعه) به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدرضا قالیباف، به عنوان چهار رقیب حضور دارند.

بر اساس اعلام سفارت تمام متولدین ۱۳۸۵/۰۴/۰۸ ( ۲۰۰۶/۰۶/۲۸) و قبل از آن می توانند با ارائه شناسنامه، کارت ملی یا گذرنامه در انتخابات شرکت کنند.

شعب اخذ رای در انگلیس راس ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه فرآیند اخذ رای را از هموطنان آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ همان روز به مدت ۱۰ ساعت این فرایند را ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha