سبزوار آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

سبزوار- ایرنا - قائم مقام ستاد انتخابات سبزوار گفت: شهرستان سبزوار برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در هشتم تیرماه آماده است و همه همااهنگی های لازم دراین خصوص صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی یاوری ثانی پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۲۰۴ شعبه رای‌گیری شهری و روستایی ثابت و سیار برای این انتخابات پیش‌بینی شده است و چهار هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه سازماندهی شده اند.

وی اظهار کرد: کارت ملی و شناسنامه، ۲ سندی است که افراد برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید به همراه داشته باشند و اگر فردی شناسنامه قدیمی دارد باید کارت ملی و یا شماره آن را به عوامل شعبه ارائه کند تا اطلاعاتش در سامانه انتخابات ثبت شود و مدارکی چون گواهینامه، گذرنامه و دیگر موارد پذیرفته نمی شود.

قائم مقام ستاد انتخابات سبزوار گفت: از واجدان شرایط رای در این شهرستان تقاضا می‌شود در ساعات اولیه صبح برای دادن رای خود به شعب رأی گیری مراجعه کرده و از موکول کردن حضور خود در شعب به ساعات پایانی، به دلیل ازدحام و شلوغی شعب و گرمای هوا پرهیز کنند.

یاوری ثانی افزود: مردم بابصیرت ایران اسلامی با مشارکت پرشور خود در پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.

با شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی در اردیبهشت امسال، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری زودتر از موعد تقویمی آن، روز جمعه، هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha