۹۴۷ نفر اجرای انتخابات در تکاب را بر عهده دارند/ پیش بینی ۷۴ صندوق برای اخذ رای

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: ۹۴۷ نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۹۴۷ نفر عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان، ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی شعب، ۲۲۰ نفر ناظر و سرناظر دفتر نظارت، ۸۰ نفر کاربر رایانه، ۷۴ نفر نماینده فرماندار و بخشداری و ۲۲۲ نفر نیروی انتظامی و تامین شعب هستند.

وی اضافه کرد: برای اخذ ارای مردم این شهرستان ۷۴ صندوق تعیین شده است که از این تعداد ۵۱ صندوق در تکاب و بخش مرکزی و ۲۳ صندوق در شهر تخت سلیمان به ۲ صورت ثابت و سیار ساماندهی شده است.

فرماندار تکاب ابراز امیدواری کرد: مردم این شهرستان نیز در این حماسه آفرینی پا به پای ملت ایران و مثل دوره های گذشته با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای، مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

وی افزود: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تاثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

به گزارش ایرنا «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا، هشتم تیر برگزار می‌شود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha